וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש בנתניה אומת: קרע קטן לגיאגון, ייעדר מול מכבי חיפה והפועל ב"ש

מעבר לקרבות מול המוליכות, הפציעה בשריר הירך האחורי עלולה לגרום לקשר להיעדר ממשחק או שניים נוספים. צדק עשוי לחזור ל-11, לם ישוב לשלושה בלמים?

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

החששות של אנשי מכבי נתניה בנוגע לחומרת פציעתו של פארפה גיאגון התאמתו היום (רביעי), וכפי שחששו כבר במוצאי שבת, הקשר סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וצפוי כעת להיעדר לפחות שבועיים. מדובר במכה קשה עבור הקבוצה, שתפגוש כעת ברצף את שתי מוליכות הטבלה. ביום ראשון תארח נתניה את המוליכה מכבי חיפה ובשבת לאחר מכן תצא למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע בטרנר. גיאגון יחמיץ כאמור את שני המשחקים החשובים הללו ויתכן שיאלץ להיעדר ממשחק או שניים נוספים.

יובל אשכנזי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לם ישוב למערך שהיה לפני הגעתו? אשכנזי/ברני ארדוב

בנתניה מצפים לאצטדיון כמעט מלא מול הירוקים והפעם מקווים בקבוצה לקחת את כל שלוש הנקודות אחרי הפספוס בשבת נגד מכבי תל אביב. המאמן בני לם עשוי לשוב למערך של שלושה בלמים, אם כי בקבוצה אהבו את המערך ההתקפי איתו פתחו בשני המשחקים האחרונים, כאשר מאז צירופו של יובל אשכנזי לם העדיף לשחק עם רביעייה הגנתית וקישור מעובה יותר במרכז המגרש.

שיר צדק חזר לאימונים מלאים ועשוי לשוב להרכב, כאשר בלם הרכש הבולגרי, פלאמן גלאבוב, שחתם רשמית בתחילת השבוע עשוי להיכלל בסגל, אך הוא עדין לא בכושר משחק גבוה כדי לפתוח. בנוסף, היהלומים הודיעו כי קשר הקבוצה נפתלי בלאי עבר להפועל רמת השרון מהליגה הלאומית בהשאלה עד לתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully