וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון מרוסקת: "מה אנחנו מנסים להשיג? משהו צריך להשתנות"

הוויזארדס בהלם מ"ההיחנקות ההיסטורית" מול הקליפרס: "חשבנו שהניצחון היה בכיס". ביל: "איזה קבוצה אנו רוצים להיות?", קוזמה: "הייתם מצפים שנבין את התפקידים אחד של השני, אבל אנחנו לא". וגם: "מלכי הקאמבקים" של הליגה

לא בכל יום, לא בכל שנה, ואפילו לא בכל עשור חוזרת קבוצת NBA מפיגור 35 נקודות ומנצחת משחק, אך הלילה (בין שלישי לרביעי), דני אבדיה היה חלק מהצד השלילי של ההיסטוריה. וושינגטון וויזארדס התפרקה אחרי שעלתה ליתרון עצום וספגה 116:115 ללוס אנג'לס קליפרס, שנהנתה משבע נקודות של לוק קנארד בשניות בתשע השניות האחרונות, כולל שלשה ועבירה שתי שניות לסיום שהשוותה והשלימה את המהפך.

לוק קנארד, שחקן לוס אנג'לס קליפרס חוגג ניצחון מול וושינגטון. רויטרס
השלים את הקאמבק ההיסטורי. קנארד/רויטרס

הקאמבק של הקליפרס הוא השני הכי גדול בהיסטוריה של ה-NBA, כאשר לפניה רק יוטה ג'אז, שב-1996 מחקה יתרון 36 נקודות מול דנבר נאגטס. בהיעדרם של כוכבי הקבוצה, קוואי לאונרד ופול ג'ורג', הקליפרס הפכו למלכי הקאמבקים של ה-NBA. זו הקבוצה היחידה ב-25 העונות האחרונות שחוזרת שלוש פעמים בעונה מפיגור 24 לניצחון, והיא עשתה זאת תוך שבועיים - כאשר הקורבנות הקודמים היו דנבר ופילדלפיה.

ב"בליצ'ר ריפורט" נדהמו מה"היחנקות ההיסטורית" של וושינגטון, וב-ESPN תהו כי "אם הקליפרס הם מלכי הקאמבקים של הליגה, מי הם הוויזארדס?", והשיבו לעצמם כי "אפילו בראדלי ביל לא יודע". בבירה מתקשים לעכל את ההפסד, וכוכב הקבוצה העלה כמה סימני שאלה קריטיים בנוגע למקום אליו מועדות פני המועדון: "בכנות, מה אנחנו מנסים להשיג? איזה סוג של קבוצה אנחנו רוצים להיות? קבוצה מנצחת או לא? זו שאלה לכולנו. ההפסד מול בוסטון ב-29 הפרש היה נורא, זה פי 10 יותר גרוע".

קייל קוזמה, שחקן וושינגטון וויזארדס. רויטרס
הוויזארדס לא מעכלים. קוזמה/רויטרס

הוויזארדס, שהחלו את העונה עם מאזן 3:10 וניצבו בפסגת טבלת המזרח ירדו כבר למקום העשירי, וזו הפעם הראשונה העונה שהם שני הפסדים מתחת למאזן של 50% הצלחה. המאמן ווס אנסלד ג'וניור ניסה להסביר: "חשבנו שהניצחון היה בכיס, והפסקנו לשחק בדרך בה הגענו ליתרון 35 נקודות".

לצד ביל, שחקן נוסף שהתבטא לאחר הלילה המשפיל הוא קייל קוזמה שאמר: "זו אחת הסיטואציות שפשוט צריך לצחוק, אין עוד מה לעשות. אנחנו עדיין מנסים להבין את התפקידים אחד של השני. הייתם מצפים שכקולקטיב נבין את התפקידים, אבל אנחנו לא. אנו לא יכולים להפסיד לקבוצה שמנסה להפסיד, הם הורידו מהמגרש את כל שחקני החמישיה. משהו צריך להשתנות, זה כבר נהיה קומי".

העיתונאי הוותיק והמוערך דייויד אולדרידג' טען כי "זו ההופעה הכי פאתטית בכמעט 40 שנים בהן אני נמצא סביב הקבוצה הזו ומסקר אותה", בעוד מייקל לי מה"וושינגטון פוסט" ניסה להסתכל על התמונה הרחבה במבט קדימה: "אני לא יודע מה התכניות שלהם לטווח הארוך, אך מאזן 22-13 במשחקים האחרונים ושני ההפסדים המשפילים צריכים לגרום להם לחשוב מחדש על הכל. זה לא חכם ללכת "אול אין", צריך לבדוק מה הערך של בראדלי ביל ולהתקדם משם". כשבועיים לסיום חלון הטריידים ב-NBA, הלחץ גובר על וושינגטון לבצע שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully