וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הפסידה לקליפרס בקאמבק המטורף של השנה, 11 נקודות לדני אבדיה

דרמה יוצאת דופן בוושינגטון: לוק קנארד קלע 7 נקודות ב-9 השניות האחרונות, הקליפרס ניצחו 115:116 אחרי שחזרו מפיגור 35 הפרש (!) באחד הקאמבקים הגדולים בתולדות ה-NBA. דקות טובות של אבדיה לא הספיקו בהפסד הרביעי ברציפות של הוויזארדס

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

אחד הקאמבקים הגדולים בתולדות ה-NBA: וושינגטון כבר ספגה העונה כמה הפסדים כואבים, אבל הבוקר (בין שלישי לרביעי) היא נחלה את אחד ההפסדים הכואבים בתולדותיה, כשנוצחה בבית 116:115 על ידי לוס אנג'לס קליפרס, במשחק שהסתיים בצורה דרמטית, וללא ספק נחשב לאחד המשוגעים של העונה. וושינגטון כבר הוליכה ב-35 הפרש והייתה בדרך הבטוחה לניצחון ביתי, שיקטע לה רצף של שלושה הפסדים, אבל בסופו של דבר נכנעה לקאמבק אדיר של הקליפרס, כשב-9 השניות האחרונות לוק קנארד קולע 7 נקודות ומוליך את חבריו לניצחון שהוא לא פחות ממדהים. זה הקאמבק השני הכי גדול ב-NBA מאז שהחלה ספירת הפליי-ביי-פליי (ב-1996/97).

לוק קנארד, שחקן לוס אנג'לס קליפרס חוגג ניצחון על רקע הפרצוף הנדהם של דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
גם דני לא מאמין. קנארד צוהל/GettyImages, G Fiume
ספנסר דינווידי, שחקן וושינגטון וויזארדס, בהלם אחרי ההפסד לקליפרס. GettyImages
שחקני וושינגטון בהלם. דינווידי/GettyImages

וושינגטון קרסה לחלוטין במחצית השנייה, אבל מה שלוק קנארד עשה היה יוצא דופן. 9 שניות לסיום הקליפרס היו בפיגור 115:109, וקנארד קלע שלשה אדירה מ-12 מטר שצימקה את הפער ל-3 בלבד. הכדור עבר לוויזארדס, שלקחו פסק זמן, וכל זאת לא הצליחו להוציא כדור מהחוץ, ורשמו איבוד כדור בגלל עבירת 5 שניות. הקליפרס יצאו לניסיון אחרון ונואש להשוות, ובמקום שוושינגטון תעשה עבירה ותמנע משחקני הקליפרס לקלוע שלשה, לוק קנארד הצליח לקלוע שלשה קשה ולסחוט מבראדלי ביל עבירה 1.9 שניות לסיום, ובמהלך של 4 נקודות השלים את המהפך הבלתי נשכח, כשהוא מקפיץ את חבריו הנדהמים על הספסל, שלא האמינו למהפך הסנסציוני. וושינגטון, שעדיין מנסה להיאבק על מקום בין עשר הראשונות במזרח, ירדה למאזן 25:23.

דני אבדיה נהנה מעוד משחק חיובי מבחינתו: הישראלי סיים עם 11 נקודות ב-21 דקות, כשהוא שוב פעיל בהתקפה ומסיים עם 4 מ-8 מהשדה, 1 מ-2 מהשלוש ו-2 מ-3 מהעונשין, כשהוא גם מוסיף 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. זו הפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים שהוא קולע מספר דו ספרתי של נקודות, והלילה אבדיה היה חלק מהדקות הנהדרות של וושינגטון, שנתנה מחצית ראשונה אדירה.

לוק קנארד, שחקן לוס אנג'לס קליפרס מול מול וושינגטון וויזארדס. רויטרס
עבירה מאוחרת. קנארד במהלך האחרון/רויטרס
לוק קנארד, שחקן לוס אנג'לס קליפרס חוגג ניצחון מול וושינגטון. רויטרס
פשוט לא ייאמן. הקליפרס/רויטרס
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס קולע מול לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
דקות טובות שלא הספיקו. אבדיה/רויטרס

הוויזארדס פתחו חזק והוליכו 2:17, את הרבע הראשון סיימו ביתרון 9, וברבע השני וושינגטון עצרה את הקליפרס על 13 נקודות בלבד ו-5 סלי שדה כדי לרדת להפסקה ביתרון 36:66. הפער, כאמור, כבר עמד בשיאו על 35 הפרש, אבל הקליפרס החלו לצמק ולהקטין את היתרון, ובסופו של דבר השלימו את המהפך עם מחצית שנייה שבה ניצחו 49:80. המשחק נגמר בריצת 2:11 לקליפרס, שהותירה את וושינגטון במאזן 5:3 בשמונת משחקי הבית רצופים שלהם. ברבע האחרון והמביך שלה, וושינגטון רשמה 7 איבודי כדור - 5 מהם ב-6 הדקות האחרונות.

קנארד סיים עם 25 נקודות עבור הקליפרס (25:24), אמיר קופי רשם שיא קריירה של 29 נקודות. קייל קוזמה קלע 19 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים לוויזארדס, ביל סיים עם 23 נקודות ופרצוף מתוסכל. "זה היה מטורף בן אדם", אמר קנארד בסיום, "הייתי בטוח שהם יעשו עליי עבירה, אבל הצלחתי לזרוק, הם עשו עבירה מאוחרת, וזה נכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully