וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים הפסידה על הבאזר, הסדרה מול פרומיטיי תוכרע במשחק מספר 3

האורחת איבדה יתרון דו ספרתי ונגררה להארכה, שם הפסידה 82:79. כריס דאו קלע שלשת ניצחון, הסדרה תוכרע במשחק מספר 3

הפועל ירושלים פספסה הערב (שלישי) הזדמנות להבטיח את מקומה בשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א כשהפסידה 82:79 בחוץ לפרומיטיי במשחק מספר 2 בסדרת הפלייאין. אלופת אוקראינה ניצחה בתום הארכה והצליחה להשוות ל-1:1, והסדרה תוכרע ביום חמישי במשחק מספר 3 שייערך בארנה בירושלים. הקבוצה של יותם הלפרין הוליכה כבר ביתרון דו ספרתי במהלך הרבע השלישי, אך קיבלה החלטות לא טובות בדקות הסיום, קלע 4 נקודות בלבד בהארכה ותצטרך לנצח ביום חמישי כדי לא לסיים את דרכה.

בניגוד למשחק הראשון, הפעם המשחק היה צמוד לכל אורכו. ג'יילן אדאמס שוב היה נהדר והוליך את האורחת, כאשר בצד השני דיאנג'לו הריסון היה האיש של פרומיטיי במחצית הראשונה, כאשר במחצית השנייה די. ג'יי. קנדי השתלט על העניינים. סולימאן בריימו היה טוב גם הוא, אך לקראת הסיום ירושלים איפשרה למארחת לכפות משחק צמוד ולעלות אפילו ליתרון. ב-75:75 אדם אריאל לא הצליח להכריע כשהזריקה שלו נחסמה על ידי כריס דאו, והמשחק הלך להארכה.

בחמש הדקות הנוספות ירושלים הרבתה לאבד, האוקראינים הרבו להחטיא. כשהיה נדמה שהמשחק יילך להארכה נוספת, צלף כריס דאו שלשה משוגעת על הבאזר והעניק למארחת ניצחון יקר ששמר את העונה האירופית שלה בחיים, וסיבך את ירושלים.

שחקן הפועל ירושלי ג'יילן אדאמס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
גילה יכולת גבוהה, אך הירושלמים הפסידו. אדאמס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת מישראל פתחה טוב והוליכה 2:7. אקס גלבוע/גליל ומכבי ראשון לציון דיאנג'לו הריסון היה טוב בשורות האוקראינים ודאג להחזיר אותם ל-9:9. המארחת השלימה ריצת 1:9 ועלתה ל-10:13, כארבע דקות לסיום הרבע. נועם דוברת עלה חד מהספסל הירושלמי וקלע שתי שלשות מהירות, אך המקומיים ענו, ולקראת הרבע השני התוצאה הייתה 20:20.

רבע 2:

המקומיים פתחו טוב יותר ועלו ל-22:29, אך ירושלים לא נבהלה, הגיבה בריצת 0:8 ונטלה שוב את ההובלה. נקודות מהקו של די. ג'יי. קנדי עבור פרומיטיי קטעו ריצת 0:12 של החבורה של יותם הלפרין, כאשר שלשה של פטרוב הורידה את הפיגור המקומי ל-36:34. ירושלים לא הצליחה לקלוע, ודיאנג'לו הריסון חתם את המחצית עם נקודות מהקו שקבעו 36:36 בירידה לחדר ההלבשה.

שחקן הפועל ירושלים נועם דוברת. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
עלה טוב מהספסל של ירושלים. דוברת/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

ג'יילן אדאמס יצא נהדר מחדר ההלבשה, ויחד עם אובסוהאן דאג להעלות את ירושלים ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק, 46:56. פרומיטיי התעקשה, והחזירה את הפער למינוס 6. הפער עלה שוב ל-10 לזכות השחקנים של יותם הלפרין, ולקראת הרבע המכריע, הוליכה ירושלים 53:60.

רבע 4:

הסנטר המקומי מירו בילאן עשה עבודה טובה בצבע ופרומיטיי הורידה ל-63:60. בריימו הציג יכולת גבוהה, אך ירושלים ראתה כיצד די. ג'יי. קנדי מחזיר את האוקראינים ולא הצליחה למנוע מהיריבה לעלות ליתרון 71:72, דקה ועשר שניות לסיום. מהלך גדול של ג'יילן אדאמס העביר את נדנדת היתרון לצד הירושלמי, 8 שניות לסיום. בילאן נשלח לקו ודייק פעם אחת, אדם אריאל נחסם על הבאזר ומשחק מספר 2 נגרר להארכה לאחר 75:75 בתום 40 דקות.

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
לא הצליח לייצר זריקה בסיום 40 הדקות. אריאל/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הארכה:

שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות ומהלכים מוצלחים בהתקפה. ירושלים איבדה, בעוד האוקראינים ירו שלשות והחטיאו את כולן. כמעט. במצב של 79:79 (4:4 בהארכה עד כה), צלף כריס דאו שלשה אדירה על הבאזר והעניק לפרומיטיי 79:82, וניצחון במשחק מספר 2.

שחקן הפועל ירושלים ג'יילן אדאמס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
אכזבה לירושלים/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

סטטיסטיקה

קלעו לפרומיטיי: די. ג'יי. קנדי 20 נקודות ו-9 ריבאונדים, די. ג'יי סטיבנס ומירו בילאן (7 ריב') 13 כ"א, דיאנג'לו הריסון 10, כריס דאו 9, ויאצ'סלב 6, אולכסנדר ליפובי 5, איליה סידורוב 4, דניס לוקשוב 2.

קלעו לירושלים: ג'יילן אדאמס 25, סולימאן בריימו 21 ו-8 ריבאונדים, רטין אובסוהאן (7 אסיסטים, 5 ריב') 12, נועם דוברת 8, ג'ון אגבונו 5, איתי שגב (6 ריב') ו-ווילי וורקמן 4 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully