וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאל מונפיס: "לא אזכה ב-20 תארי גרנד סלאם, אבל פעם אחת, זה מה שאני רוצה"

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 17:47

הטניסאי הצרפתי בן ה-35 אופטימי למרות ההדחה ברבע גמר אוסטרליה: "כבר 20 שנה אני עושה את הדבר הלא נכון, אבל אני עדיין מאמין"

גאל מונפיס הוא ללא ספק אחד הטניסאים המלהיבים ביותר של הדור האחרון. הצרפתי בן ה-35 הגיע פעמיים לחצי גמר בטורניר גרנד סלאם (2008 ברולאן גארוס ו-2016 בארה"ב) והיום פספס הזדמנות לעשות את זה בפעם השלישית בקריירה. למרות זאת, המדורג 20 בעולם, שהיה בשיאו שישי וזכה ב-11 תארים, עדיין ממשיך לחלום שיומו יגיע.

"אקח הרבה דברים חיוביים מהמשחק הזה", אמר מונפיס אחרי ההפסד בחמש מערכות למתאו ברטיני ברבע הגמר, "הגעתי למצב בו אני קרוב לנצח טניסאי מהטופ 10 בשני טורנירי הגרנד סלאם האחרונים. אני ממשיך ללמוד, אבל אני מרגיש שזה תמיד קשה לי. זה עדיין קשה לי, אבל איכשהו אני לא מאבד את האמונה. אני צריך רק פעם אחת. אני לא צריך, אתם יודעים, אני לא אזכה ב-20 תארי גרנד סלאם, אבל פעם אחת, אני צריך רק פעם אחת. אתם יודעים, אני עובד על זה. אני עדיין מאמין שאני יכול לעשות את זה. זה קשה. אני כבר 20 שנה לא מצליח לעשות את הדבר הנכון, אבל מי יודע? אולי השנה זה יתחבר".

גאל מונפיס טניסאי צרפתי. רויטרס
עדיין לא מאבד תקווה. מונפיס/רויטרס

לה מונף המשיך ואמר: "מה יתחבר? להביא את השיא שלך לנקודות החשובות. קל לומר את זה, אבל במגרש צריך לקחת החלטות נכונות. אתה תמיד תזרז את הדברים או שלא תלך על הכדורים מספיק חזק. זה תמיד עניין של שבריר שנייה, שבריר שנייה ובום, זה הולך לאיבוד. הטובים ביותר הם הכי טובים בזה, בגלל שבריר השנייה, הם מקבלים את ההחלטה הכי טובה. הם יודעים להתמודד עם זה יותר טוב, עם הלחץ.

"אי אפשר ללמוד את זה, זה ניסיון. אבל צריך לעשות את זה ברגע האמת כי לדבר על זה הרבה יותר קל. אולי אהיה ברבע גמר רולאן גארוס ב-0:30 ואז אני לא יודע מה יקרה, אולי תהיה רוח, אולי שמש, אבל ברגע הזה בדיוק אני צריך לעשות החלטה נכונה. כמו שאמרתי לכם, בקריירה שלי אף פעם לא קיבלתי את ההחלטה הנכונה. אני שלם עם זה. אני שלם עם זה מאוד, אבל אני מאמין שזה יכול להתחבר לי פעם אחת. לפני שאני מסיים את הקריירה, אני מאמין שפעם אחת זה יתחבר לי. זו האמונה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully