וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים עלתה לרבע גמר אליפות אפריקה לאחר 4:5 בפנדלים על חוף השנהב

לאחר 0:0 בתום 120 דקות, עצר השוער המחליף גבאסקי את אריק ביילי בדו קרב בדרך לשלב הבא. סלאח כבש את הפנדל המכריע. גינאה המשוונית עלתה לאחר 5:6 בפנדלים על מאלי

שני המשחקים האחרונים בשמינית גמר אליפות אפריקה נערכים הערב (רביעי), כאשר מפגש אחד ברבע הגמר כבר נקבע: מצרים גברה 4:5 בפנדלים על חוף השנהב לאחר 0:0 בתום 120 דקות, ותפגוש בשלב הבא את מרוקו. גם גינאה המשוונית עלתה לאחר דו קרב פנדלים, כשגברה 5:6 על מאלי לאחר תיקו מאופס בתום 120 דקות.

שוער נבחרת מצרים גבאסקי חוגג. רויטרס
הגיבור של מצרים. גבאסקי/רויטרס
מוחמד סלאח נבחרת מצרים. רויטרס
כבש את הפנדל המכריע עבור מצרים. סלאח/רויטרס

חוף השנהב - מצרים 0:0 (4:5 למצרים לאחר פנדלים)

המשחק המרכזי בשמינית הגמר לא סיפק שערים במהלך 120 דקות, אך שתי הנבחרות עשו הכל כדי להשיג את הכרטיס לרבע הגמר. בסופו של דבר, הסיפור של המשחק היה השוער המחליף גבאסקי, שנכנס בדקה ה-88 במקום מוחמד אל-שנאווי הפצוע, שסידר למעשה לנבחרתו את המקום ברבע הגמר עם מספר הצלות חשובות, כאשר החשובה ביותר הייתה בדו קרב הפנדלים. טרזגה נכנס גם הוא כמחליף במצרים ורשם מספר החמצות גדולות, והמשחק שלא הוכרע ב-90 דקות, נגרר כאמור גם לבעיטות הכרעה לאחר שגם בהארכה לא נכבשו שערים.

ניקולאס פפה שלח את הפנדל הראשון פנימה, כשגם זיזו דייק בצד השני עם טיל לרשת העליונה. לאחר שכל נבחרת דייקה גם בבעיטה השנייה, הרגע הגדול של השוער המחליף המצרי גבאסקי הגיע, כשהדף למשקוף את הבעיטה של אריק ביילי. חוף השנהב דייקה בכל שאר הבעיטות, אך כך גם מצרים. מוחמד סלאח כבש את הפנדל החמישי והמכריע ושלח את נבחרתו לרבע הגמר, שם מחכה לה מרוקו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן נבחרת מאלי פלאיה סאקו. רויטרס
מאלי שוב הודחה בשלב הנוקאאוט. סאקו/רויטרס

מאלי - גינאה המשוונית 0:0 (5:6 לגינאה המשוונית לאחר פנדלים)

גם המשחק שנעל את שמינית הגמר באליפות בקמרון לא סיפק שערים במשך 120 דקות. מאלי שוב מודחת בשלב נוקאאוט, ולא ניצחה מעבר לשלב הבתים באליפות מאז 2013. גינאה המשוונית לעומתה תפגוש את סנגל ברבע הגמר, ותקווה ללכת רחוק לפחות כמו באליפות ב2015, אז סיימה במקום הרביעי, זאת לאחר שלאליפות הקודמת שנערכה לפני שנתיים היא כלל לא העפילה.

כאמור, התוצאה הייתה מאופסת בתום 90 דקות, כאשר גם לאחר חצי שעה של הארכה לא הצליחו שתי הנבחרות להשיג הכרעה. עמנואל אנסואה פתח את דו קרב הפנדלים בבעיטה לשמיים, אך מסאדיו האידרה והמארי טראורה החטיאו פעמיים עבור מאלי. פאבלו גאנה יכול היה להבטיח לגינאה המשוונית את המקום ברבע מוקדם יותר, אך נעצר אצל השוער, ולאחר מכן כל נבחרת דייקה שלוש פעמים. במצב 5:6 החטיא פלאיה סאקו בעיטה מכרעת, וגינאה המשוונית חגגה עלייה לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully