וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס מועדון: איהאב גנאים מתקרב לשיא הכרטיסים הצהובים לעונה אחת

הקשר האחורי צבר 11 צהובים העונה ומאיים על שיא הליגה בו מחזיקים שניים מקודמיו בתפקיד בבני סכנין: עבאס סואן וחאלד חלאיילה (17 כ"א). אדום, אגב, עדיין אין לו

תקציר: בני סכנין - מ.ס. אשדוד 1:0/ספורט1

איהאב גנאים הספיק לרצות בחודש וחצי האחרונים שני עונשי הרחקה בגין כרטיסים צהובים. את משחק הגביע של בני סכנין מול עירוני טבריה בסיבוב ח' באמצע דצמבר החמיץ בגלל חמישה צהובים ואת משחק הליגה מול מכבי נתניה לפני כשבועיים בגלל תשעה. כרגע נמצא הקשר האחורי ברצף של חמישה משחקים עם צהוב, ואם יראה אחד גם במחזור הקרוב מול עירוני קרית שמונה אז יספור כבר עונש הרחקה שלישי. ואף אחד מהם לא בגין כרטיס אדום. האם אנחנו בדרך לשיא ליגה חדש?

שחקן בני סכנין איהאב גנאים מול שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף, מקס גרצ'קין. מאור אלקסלסי
יש אזהרות, אין הרחקות. איהאב גנאים/מאור אלקסלסי

לאחר 19 מחזורי ליגה, גנאים מוביל את טבלת הצהובים עם 11 כרטיסים (נספרים לליגה ולגביע), וזאת בלי לכלול את שני הכרטיסים שספג בגביע הטוטו. בקצב הזה, הוא יכול לקרוא תיגר על שיא 17 הצהובים העונתי, בו מחזיקים יחד שניים מקודמיו בעמדת הקישור האחורי של בני סכנין: עבאס סואן וחאלד חלאיילה.

סואן עשה את זה בעונת 2004/05, אז הליגה נמשכה 33 מחזורים והוא שיחק ב-29 מהם (ובשני משחקי גביע) וראה 17 צהובים.

חלאיילה הגיע למספר 17 בעונת 2011/12, במהלכה שותף ב-33 משחקי ליגה (מתוך 37 מחזורים) ובמשחק גביע אחד. הוא איים על השיא לפני ארבע שנים, כאשר ספג במחזור ה-22 את הכרטיס הצהוב ה-13 שלו, אבל עד לסיום העונה הוסיף רק עוד אחד. הוא נותר עם שיא הצהובים המצטבר של הליגה, כאשר עקף את יוסי אבוקסיס עם ה-125 שלו ב-1 בינואר 2017 ועד שנפרד מליגת העל בקיץ 2019 שיפר את המאזן ל-151 צהובים.

עוד בוואלה!

קבהא צפוי לתפקד כבלם בסכנין, באיו ושוקרני יפתחו ב-11 כבר בבכורה

לכתבה המלאה
שחקני בני סכנין חאלד חליילה (שמאל) וחברו עבאס סואן. ברני ארדוב
אוחזים יחד בשיא העונתי. עבאס סואן לצד חאלד חלאיילה/ברני ארדוב

בתחילת העונה בה חלאיילה שבר את השיא המצטבר, גנאים בן ה-25 ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל. המשחק הראשון שלו היה באוגוסט 2016, אצל אבוקסיס, עם שבע דקות כמחליף בניצחון 0:1 על מכבי חיפה. בסיום העונה שותף בעוד ארבעה משחקים ולא ראה בהם צהוב, עונה לאחר מכן כבר שיחק יותר וסיים עם שמונה צהובים, ומאז כבר הפך לשחקן מפתח בסכנין וקפץ לכמות דו-ספרתית: בעונת 2018/19 היו לו 12, ב-2019/20 סיים עם 11 ובעונה הקודמת עם 13 (מקום ראשון בליגה יחד עם שי אליאס). וכל זה בלי לקבל אפילו כרטיס אדום אחד בקריירת הבוגרים.

עכשיו גנאים יכול לשבור את שיאו האישי וגם להציב רף ישראלי חדש. לסכנין נותרו עוד 14 משחקים במקרה שתהיה בפלייאוף התחתון או 17 אם תשפר מיקום ותגיע לפלייאוף העליון. הצהוב ה-12 יוביל כאמור לעונש הרחקה וכך גם הצהוב ה-15, אז הקשר האחורי בכל מקרה יחמיץ שני מחזורים אם יתקרב למספר הקסם 17, אבל עדיין יש לו לפחות 12 משחקים בהם יוכל להיכנס לפנקס של השופטים, ואולי גם לספר השיאים של ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully