וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקפטן נשאר: בר טימור האריך את חוזהו בהפועל תל אביב עד 2025

25.1.2022 / 13:48

הגארד המצטיין ישלים שבע עונות במדים האדומים: "רוצה לעשות דברים גדולים עם המועדון". רז אדם האריך חוזה עד 2024

הפועל תל אביב הודיעה היום על הארכת חוזהו של הקפטן בר טימור, שחתם על הסכם עד קיץ 2025.
טימור שחזר בעונה שעברה למועדון, יסגור בכך לא פחות משבע עונות במדים האדומים. טימור שיחגוג 30 בעוד קצת יותר מחודש, הוא אחד השחקנים המובילים של האדומים עם 9.2 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים ב-26 דקות משחק..

הקפטן אמר אחרי החתימה: "כל יום כשאני נכנס לאולם ולחדר ההלבשה, אני נכנס עם חיוך וגאווה גדולה להיות חלק מהפועל תל אביב והרגשה כזו אני רוצה לשמור גם לשנים הבאות. כולי תקווה שהתקופה הטובה שאנחנו חווים לאחרונה תימשך ונוכל לעשות ביחד דברים גדולים כמו זכייה בתארים והשתתפות קבועה באירופה, חלומות שיש בכוחו של המועדון להגשים ולהפוך למציאות".

יו"ר המועדון רמי כהן: "כבר כשבר חזר אלינו בעונה שעברה, זה הרגיש כמו חזרה הביתה. בר התחיל את דרכו בליגת העל בהפועל תל אביב לאחר שעלינו יחד מהליגה הלאומית. ההתאקלמות הייתה כמובן מיידית וכך גם ההחלטה להמשיך את הסיכום, במטרה להעמיד קבוצה חזקה ויציבה לשנים הבאות. גם בר יודע שהבית זה אוסישקין ואותו לא מחליפים...".

בר טימור, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מרגיש בבית. טימור/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בתוך כך, הפועל תל אביב הודיעה היום גם על הארכת חוזהו של רז אדם עד קיץ 2024. הגארד בן ה-23, 1.88 מטר, מעמיד העונה ממוצע של 2.9 נקודות ב-9.1 דקות משחק והאדומים מסרו: "רז שהצטרף אלינו מאליצור נתניה עם חידוש הליגה לאחר פגרת הקורונה ביוני 2020, השתלב בצורה נהדרת במועדון וכבר במשחקיו הראשונים הכניס רוח לחימה, אנרגיות ומהלכים גדולים שעזרו להפועל להיכנס לפלייאוף. בעונה שעברה הוא היה חלק משמעותי מסיום העונה המוצלח של הקבוצה עם הופעות נהדרות במשחקי התחתית החשובים, כשגם העונה הוא תורם לתקופה הטובה בה הקבוצה נמצאת כעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully