וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפובאלוב קרא לשופט "מושחת": "כשאתה משחק מול נדאל אתה גם נגדו"

הקנדי התחרט על ההתבטאות לאחר ההפסד, אך דבק בדעתו: "הוא מקבל יחס מועדף, צריך שיהיו גבולות". הספרדי השיב: "הוא מתוסכל מההפסד, ילד טוב שטעה"

רפאל נדאל עשה הבוקר (שלישי) צעד גדול נוסף לעבר זכייה מספר 21 בגרנד סלאם (שיא כל הזמנים) אחרי שהעפיל לחצי גמר אליפות אוסטרליה עם ניצחון דרמטי בחמש מערכות על דניס שפובאלוב. עם זאת, מה שככל הנראה יזכרו מהמשחק יהיה התקרית שהתרחשה במהלך ההתמודדות, בה קרה הקנדי לשופט "מושחת".

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי, אליפות אוסטרליה 2022. רויטרס
מבזבז זמן? נדאל/רויטרס

הקנדי שהדיח בסיבוב הקודם את המדורג שלישי, סשה זברב, קיווה להדהים גם את השור ממאיורקה, אך הפסיד בשתי המערכות הראשונות 6:3, 6:4. בין המערכה הראשונה לשנייה, הקנדי שנולד בתל אביב ניגש לשופט קרלוס ברננדס וטען כי נדאל לוקח יותר מדי זמן בין הנקודות: "כל כך הרבה זמן עבר והוא עדיין לא מוכן לחזור, אתה צריך לקרוא לו". לאחר מכן השופט אמר לקנדי כי גם הוא לא מוכן לשחק מכיוון שהוא ניגש לדבר עימו, שפובאלוב התרגז ואמר: "כולכם מושחתים".

שפובאלוב אמנם הצליח לכפות מערכה חמישית עם 3:4, 3:6 מרשים, אך במערכה האחרונה נכנע לנדאל 6:3. מיד בסיום המשחק, שפובאלוב הוציא את תסכולו על המחבט ושבר אותו. הקנדי אמנם התחרט על כך שקרא לשופט מושחת, אך רוח דבריו בסיום המשחק לא הייתה מאוד שונה: "טעיתי כשאמרתי שהוא מושחת, אבל אני נשאר עם הגרסה שלי. זה לא הוגן לראות כמה פעמים מאפשרים את זה לנדאל. אני הייתי מוכן, ניגשתי אליו, והוא אמר לי שהוא לא יעניש את נדאל כי אני באתי לדבר איתו. נדאל מקבל יחס מועדף, הוא מבזב המון זמן בין נקודות ובין מערכות. איך אפשר לקבל סיוע רפואי וללכת לשירותים באותה הפסקה? אני מכבד את רפא את הקריירה שהוא עשה, הוא שחקן אדיר, אבל צריך שיהיו גבולות וחוקים. כשחקן, אתה מרגיש שאתה לא משחק רק נגדו, אלא גם נגד השופטים. הייתה הפסקה ארוכה גם אחרי המערכה הרביעית, ואז המומנטום נעלם".

המחבט ששפובאלוב שבר בסיום המשחק

הספרדי הגיב בסיום המשחק: "אני יודע שלקח לי מעט יותר זמן בסוף המערכה הראשונה, אולי 30 שניות יותר. הייתי זקוק לזה והשופט הגיב בהתאם, אני עומד בחוקים. שפובאלוב שגה בכך שמחה, הוא יבין את זה. אני לא מקבל יחס מועדף, זה לא מגיע לי, אין העדפות לשחקנים בכירים יותר. אני מניח שקשה לו לקבל הפסד והוא מתוסכל. הוא צעיר וכולנו עושים טעויות, עם הזמן הוא יבין שהוא טעה, לא אצא נגדו כי אני יודע שהוא ילד טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully