וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד משוכה בדרך ל-UFC: טריאל אבסוב יפגוש יריב ברזילאי בשבת

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 10:51

לוחם ה-MMA הישראלי קיבל את הקרב שייערך בשבת בהתראה קצרה ("זו הזדמנות בשבילי") ויקווה לשמור על מאזן נקי מהפסדים: "אני מרגיש מעולה"

טריאל אבסוב לוחם MMA ישראלי/עמוד הפייסבוק של טריאל אבסוב

בהתראה קצרה של קצת יותר משבועיים, יעלה ב-29.1 לוחם ה-MMA הישראלי טריאל אבסוב לקרב המקצועני הרביעי בקריירה שלו, בתקווה לשמור על מאזנו המושלם. אבסוב בן ה-26 יפגוש את ודיסון קוסטה הברזילאי, שמחזיק במאזן 7:13 בקריירה המקצוענית שלו ב-Open FC - אחד הארגונים הגדולים ברוסיה.

"למה לקחתי את הקרב בהתראה כל כך קצרה? את האמת, הייתי כבר ברוסיה וראיתי בזה הזדמנות", אומר אבסוב. "אני גם אלוף אירופה בקומבט סמבו ומשם אולי הביטחון לקחת קרב כזה. בכל מקרה, הגעתי לרוסיה כדי לחגוג יום הולדת ואת השנה החדשה וכמובן גם להתאמן, כי אני אף פעם לא לוקח הפסקות. כשהציעו לי להילחם בברזילאי אמרתי לעצמי שאני גם ככה בכושר ושאני מרגיש מעולה. אני כבר מת להיכנס לזירה ולקחת אותו למים העמוקים".

קוסטה בן ה-27, שיגיע לקרב אחרי שני הפסדים רצופים, סיים את כל 13 הקרבות שבהם ניצח - 11 בנוקאאוט ושניים בהכנעה - והוא יקווה לשוב למסלול הניצחונות.

אבסוב יגיע בכושר טוב ועם מאזן נקי מהפסדים, בתקווה לרשום את ניצחונו הרביעי בקריירה, למרות שקיבל את הקרב בהתראה קצרה. הקרב האחרון של טריאל היה במסגרת הליגה של חביב נורמגומדוב Eagle FC. באותו קרב הוא רשם את ניצחונו השלישי בקריירה כשגבר על יריבו בחניקה.

"איפה אהיה בעוד חמש שנים מהיום? אני מאמין שבקרב הגנה על התואר שלי ב-UFC", אמר בעבר באסוב בריאיון לוואלה! ספורט. "אבל יש עוד הרבה עבודה עד שאגיע לשם. אמנם אני מחזיק במאזן 0:3 כמקצוען, אבל יש עוד המון קרבות בדרך. הבנתי מאיזה סקאוט אמריקאי שאם אנצח עוד שניים-שלושה קרבות אוכל להגיע לקונטנדר סירייס של דיינה ווייט, נשיא הארגון, ואם אנצח אוכל להגיע משם גם ל-UFC".

לעמוד האינסטגרם של טריאל

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully