וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "אי אפשר להביא לפה מאמן אפילו באלף שקל"

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 23:15

מאמן בית"ר ירושלים דיבר על המצב החמור של הקבוצה: "הקופה פה ריקה לגמרי, אולי בעוד שבוע שבעה שחקנים לא יהיו פה. כולם מדברים עם הסוכנים שלהם שימצאו להם קבוצה, לא יודעים מה יהיה, מסכנים"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

עוד אכזבה גדולה לבית"ר ירושלים. הצהובים הפסידו הערב (שני) 2:0 להפועל תל אביב, במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל ובמה שהיה ההפסד השני שלהם בשלושת המחזורים האחרונים. בית"ר, שכמובן מתמודדת גם עם אינספור צרות מחוץ למגרש, עלתה למשחק ללא זרים בהרכב, נראתה לא טוב ונותרה עם 17 נקודות בלבד, שמונה מתחת לבני סכנין שבמקום העשירי ורק שלוש מעל הפועל נוף הגליל שמתחת לקו האדום. יוסי מזרחי עדיין ללא ניצחון (פרט לזה מול הפועל ירושלים, שלא הושג במגרש) כמאמן בית"ר בקדנציה הנוכחית.

ביציע הריק נפרס שלט לזכר רס"ן אופק אהרון (28) שנהרג מירי דו-צדדי יחד עם רס"ן איתמר אלחרר (26) לפני כשבוע. בית"ר ערכה טקס בהשתתפות משפחת אהרון, שזכתה לאהבה גדולה מהקהל ולחיבוקים חמים מהשחקנים.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים עם איתמר ניצן, דוד חוג'ה. דני מרון
זה נראה רע מאוד. קריאף, חוג'ה וניצן/דני מרון

מאמן בית"ר יוסי מזרחי פתח במונולוג על המצב הקשה של הקבוצה אחרי המשחק: "נחכה ונראה מה יהיה. הבעיה זה לא שאנחנו שלוש נקודות מהקו האדום, אלא חוסר הוודאות המוחלט סביב הקבוצה. בתנאים האלה זו כמעט משימה בלתי אפשרית. עד שלא נדע לאן בית"ר הולכת זו תהיה בעיה. אנחנו נראים לא טוב ולבוא לנתח את זה בכל מיני דברים מסביב זה תירוץ. יש לנו בעיות מקצועיות. בית"ר נבנתה עם סגל אחד ומשחקת עם סגל אחר. חסרים לנו כל כך הרבה שחקנים שהיו אמורים להוביל את בית"ר. ההגנה הייתה צריכה להיות עם ארבעה שחקנים אחרים, ינקוביץ' לא משחק, כל מיני שחקנים נעדרים מכל מיני סיבות והגיע הזמן להגיד את זה. אנחנו משחקים עם הרכב שבית"ר ירושלים לא הייתה אמורה לשחק איתו".

למה הוא צריך את זה? "לפני שהסכמתי לקחת את התפקיד בית"ר ניסתה להביא מאמן ולא היה כסף. אני לא הייתי צריך את זה, אבל אני תמיד אהבתי לקחת אתגרים לא פשוטים. בואו נחכה ונראה מה יקרה בשבוע הקרוב כי הוא קריטי. הדבר הכי קריטי זה איזה סגל שחקנים יהיה לבית"ר ירושלים עד סוף העונה. אתם לא מבינים את הסיטואציה של בית"ר, יכול להיות שבשבוע הבא חצי קבוצה לא תהיה פה. אני מעבר לקריירה שלי. אנחנו נמצאים במצב שאני לא מכיר קבוצה שהייתה בו. אם היינו בסגל צעיר אז היינו יכולים לדעת למה לצפות. יכול להיות שישחררו שחקנים השבוע, אני לא העניין בכלל. העניין מה יקרה עם המועדון האדיר הזה, בית"ר זה לא עוד מועדון ואסור לתת לו להתפרק".

על עצמו: "אתם תשלמו למאמן אחר? אי אפשר להביא לפה מישהו באלף שקל אפילו. אני לא שבור בכלל. עברתי יותר מדי דברים בקריירה שלי כדי להישבר. אנחנו לא יודעים מה יהיה. אנחנו במצב שלפני יומיים או שלושה הגיע הנאמן וישב עם השחקנים ואמר להם שמעבר לקיצוץ, גם ישוחררו שחקנים. אף אחד לא יודע כמה שחקנים ישוחררו ואף אחד לא יודע מה להגיד. הקופה בבית"ר ריקה לגמרי ואי אפשר לשלם משכורות לשחקנים ולעובדים. זה המצב כרגע. אם לא יהיה שינוי, יכול להיות שנלך לחדלות פירעון, לשחקני נוער שישחקו, אני לא יודע. במצב כזה לאמן ולהחזיק קבוצה אני לא יודע אם נתקלתם בזה בחיים שלכם".

על הסיכוי של בית"ר להישאר: "אני לא יודע במה מדובר. כשנדע מה הצפי ואפילו כששואלים אם יקצצו לכולם 30% וישחררו ארבעה שחקנים, אם יהיו משכורות בעוד חודשיים, אף אחד לא יודע אם זה יתאים. אין בטוחות, אם היו אז איזו בעיה הייתה. היו קוראים לשחקנים ואומרים להם את הדברים שאמרו להם במצב שיש בטוחות? יש בעיות מקצועיות, אבל שחקני כדורגל הם בני אדם וכשכל הזמן מתעסקים במה יקרה ואם ישלמו להם וכל שחקן מתקשר לסוכן שימצא לו קבוצה, זו לא אווירה כדי לנהל בה קבוצת כדורגל. השחקנים שלי מסכנים, הם לא יודעים מה יהיה איתם. הם לא יודעים מה יקרה מחר או מחרתיים. אני כמאמן, למרות ששמעתי את הנאמן ואני בקשר עם אלי אוחנה, אני לא יודע מה יקרה עם בית"ר. אף אחד לא יודע מה יקרה עם בית"ר".

מזרחי הוסיף: "אלי אוחנה? הוא אומר בדיוק את מה שאני אומר. מבחינת ההגינות כלפי השחקנים זה חייב לקרות בשבוע הקרוב כי בעוד שבוע או עשרה ימים נסגר חלון ההעברות. יכול להיות שכדי להתקיים בכלל, בית"ר תצטרך לשחרר שבעה שחקנים. צריך לחכות ולראות. חוסר הוודאות זה הדבר הכי גרוע".

דוד חוג'ה: "אני בתור שחקן בית ויש פה הרבה שחקני בית שאכפת להם מהמועדון. אנחנו נותנים הכול בכל משחק ואני מקווה שכבר בשבוע הבא יהיה טוב יותר".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

במחזור הבא תתארח בית"ר ירושלים אצל הפועל חיפה ולאחר מכן מצפה לה מאבק תחתית מול הפועל נוף הגליל.

בתוך כך, אירועי האלימות בכדורגל הישראלי נמשכו גם הערב. בדקה ה-21 השליכו אוהדי בית"ר ירושלים מצתים מהיציע על שחקן הפועל תל אביב עידן ורד, הקפטן שלהם לשעבר. ורד התעמת עוד קודם לכן עם אופיר קריאף.

כזכור, היציע המזרחי בטדי נותר סגור בעקבות העונש שספגה בית"ר בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ונגדה גם עומד עונש נוסף של משחק ללא קהל (אחרי שלושה מקרים שונים של התפרעויות אוהדים) שלגביו הגישה ערעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully