וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבריזי על פפיר: "היה שם שיפוט מאוד חלש, היה לי קשה להכיל את זה"

המשבץ התייחס בתכנית הספורט של 103FM גם לתקופה הגרועה של שופטיו: "את אלו שלא עונים על הסטנדרטים, נוריד לספסל"

לאחר עוד מחזור רע של שופטי ליגת העל, המשבץ איתן תבריזי התראיין הערב (שני) בתכנית הספורט של 103FM והודה: "אנחנו באמת נמצאים בתקופה פחות טובה, אבל אני לא רואה בעיה כללית אלא בעיה נקודתית עם שופטים מסוימים שלא עונים לסטנדרטים, ובזה אנחנו צריכים לטפל".

שופט העבר המשיך: "אני אומר שיש בעיה בעיקרון, יש דברים מסוימים שלא עובדים וצריך לדעת לשפר אותם, ולראות איך חוזרים למסלול. את אלו שאינם עונים על הסטנדרטים שאנו מצפים מהם ברמות האלה, נוריד לספסל. ככה נדע לשמר את השופטים הטובים ביותר".

האזינו לריאיון עם איתן תבריזי

על הטעויות של ארז פפיר במשחקה של הפועל באר שבע מול מכבי פתח תקוה אמר: "ראיתי אתמול את ניהול המשחק והיה לי מאוד קשה להכיל את זה - טעויות שיפוט כולנו ראינו. הבנו מה לא עבד, ומה היה יכול לעבוד יותר טוב ואני לא רוצה להיכנס לזה. היה שם שיפוט מאוד מאוד חלש. מה שכן, אני רוצה לדבר על שיתוף הפעולה: יש שופט מסך שכן התערב בשני אירועים - אחת מההחלטות שלו השופט כן קיבל.

על ההרחקה של רז מאיר במשחק העונה: "האירוע לא קרה על כר הדשא, האירוע היה על משהו משמעתי ובכלל לא קשור למשחק למרות שהוא השפיע עליו ואין ספק. האירוע של הכרטיס האדום הזה השפיע על המשחק".

ארז פפיר, שופט כדורגל. אודי ציטיאט
"יש לו ביקורת עצמית מאוד גבוהה". ארז פפיר/אודי ציטיאט

עוד הוסיף תבריזי: "אין ספק ששופטים שנמצאים בכושר לא טוב פשוט לא ישפטו - זו המדיניות בעיקרון. הרי אתה לא יכול לקחת שופט שנמצא בכושר לא טוב, ולתת לו לשפוט בכוח. אנחנו צריכים לתת שירות טוב לכדורגל ואנחנו נשבץ את השופטים שנמצאים בכושר הטוב ביותר וביכולת הטובה ביותר. כמובן שאנחנו צריכים להחזיר לשופטים מסוימים את הביטחון, ולעבוד איתם. גם ארז פפיר אחרי מה שקרה איתו תאמין לי שהוא לא ישן בלילה - יש לו ביקורת עצמית מאוד גבוהה והוא יודע מה לא עבד. תאמין לי שזה משחק שהוא עוד יזכור להרבה מאוד זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully