וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונסון סיכם בהפועל חולון לשנתיים נוספות

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 19:54

הפורוורד (31, 1.98) ימשיך עד 2024 במדים הסגולים, אצלם הוא מככב בשתי העונות האחרונות: "מוערך ואהוב מאוד בקרב אנשי הקבוצה והקהל". העונה הוא רושם 13.6 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע

מאמן הפועל חולון גיא גודס/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

הפועל חולון בישרה היום (שני) כי הפורוורד כריס ג'ונסון סיכם את תנאיו לשנתיים נוספות במועדון. "ג'ונסון זוכה להערכה ואהבה רבה בקרב אנשי הקבוצה וקהל האוהדים הסגול", נכתב בהודעה מטעם הסגולים.

ג'ונסון (31, 1.98) הגיע לחולון בעונה שעברה, אחרי ששנתיים קודם לכן הוא שיחק בהפועל ירושלים. הפורוורד הפך לאחד השחקנים המובילים בקבוצה והיה שותף לריצה עד רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א, כאשר בליגה הוא רשם ממוצעים של 14 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק, ובנוסף נבחר לשחקן ההגנה של העונה ונכלל בחמישיית העונה. בחולון הצליחו לשמור על ג'ונסון לעונה נוספת והוא רושם עד כה 13.6 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע.

הפורוורד, בוגר אוניברסיטת דייטון, עבר בתחנות רבות לפני שהגיע לישראל. הוא העביר את זמנו בין ה-NBA לליגת הפיתוח, בין היתר בממפיס גריזליס, בוסטון סלטיקס, פילדלפיה סיקסרס, יוטה ג'אז ומילווקי באקס. בקיץ 2017 יצא ג'ונסון לאירופה וחתם בגראבלין, ממנה עבר לירושלים.

בשבוע שעבר הפועל חולון הצליחה לעבור את בשיקטאש בשלב הפלייאין של ליגת האלופות, ותשחק גם השנה בטופ 16 של המפעל, יחד עם גלאטסראיי הטורקית, דיז'ון הצרפתית ולוודיגסבורג הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully