וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה ניצחה 71:80 את הפועל גלבוע/גליל

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 21:14

ניצחון חמישי בשישה משחקים לחבורה של אורן אהרוני, ואן וליט הוביל את הקלעים עם 16, אונואקו רשם דאבל דאבל של 14 ו-19 ריבאונדים. הספסל של האורחת לא קלע נקודה

בני הרצליה עלתה הערב (שני) למקום השני בטבלת ליגת העל, לאחר שגברה בבית על הפועל גלבוע/גליל. הקבוצה של אורן אהרוני, שנחלה הפסד דרמטי לנס ציונה במשחק האחרון שלה לפני הפסקה בת שבועיים וחצי בעקבות קורונה, רשמה את ניצחונה החמישי בששת המשחקים האחרונים ושברה את השוויון במאזן המפגשים עם גלבוע באולם היובל, שעמד על 6:6.

אחרי שראתה את מכבי ראשון לציון מנצחת בנס ציונה ומתקרבת אליה בטבלה, הקבוצה מגן נר עלתה נחושה לרשום ניצחון שישאיר אותה במרחק בטוח מהמקום האחרון והייתה טובה יותר מהמארחת ברבע הראשון. אלא שברבע השני הגיעה ריצת 2:18 של השרוניים, שנטלו את ההובלה ולא הסתכלו יותר לאחור, כל הדרך לניצחון.

עבור גלבוע/גליל זה הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים ושני ברציפות, כאשר נתון אחד יכול לספר את הסיפור: בפעם הקודמת שפגשו את בני הרצליה, שחקני הספסל של גיא קפלן קלעו 30 נקודות לעומת 4 של מחליפי היריבה. הערב, לעומת זאת, ספסל האורחת לא קלע אפילו נקודה אחת - וככה קשה מאוד לנצח בחוץ.

אנדי ואן וליט, שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
הוביל את הקלעים. אנדי ואן וליט/ברני ארדוב

קלעו לבני הרצליה: אנדי ואן וליט 16, צ'ינאנו אונואקו (19 ריבאונדים, 3 חסימות, 3 חטיפות) וקווינטון הוקר 14 כל אחד, כריס באב ומוריס קמפ (9 ריבאונדים) 11 כל אחד, שון דאוסון (8 ריבאונדים) ויאיר קרביץ 7 כל אחד.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: סשה קילייה-ג'ונס 21 ו-7 ריבאונדים, טיוס באטל 19 (10 מתוכן ברבע הראשון) ו-7 אסיסטים, רוני הארל 14, 9 ריבאונדים ו-4 חטיפות, מייקל בריסקר 13 ו-2 חסימות, בניה סרור 4. יותם חנוכי (29 דקות), חן כלפון ותום מעיין שותפו ולא קלעו.

שחקן בני הרצליה צ'ינאנו אונואקו. ברני ארדוב
חגג בצבע. צ'ינאנו אונואקו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

אונואקו קלע את הסל הראשון במשחק, אבל באטל וקילייה-ג'ונס הפכו ל-2:5 והאורחת פתחה מצוין בהגנה, כאשר יכולת טובה של המחליף בניה סרור עזרה לה לעלות ליתרון 6:11. הוקר מזער נזקים עם 5 נקודות מהירות, אבל באטל הגיע לספרות כפולות כבר ברבע הראשון בדקות מעולות שלו, ויחד עם הארל הגדיל ל-11:18 בתום 10 דקות של כדורסל.

רבע 2:

הארל העלה את ההפרש לדו ספרתי עם שלשה, אבל באב וקרביץ' ענו באותו מטבע בצד הנגדי וקיזזו ל-21:17. קילייה-ג'ונס ובאטל השאירו את גלבוע על העליונה, אבל כאן התחילה ריצת 2:18 עד סוף הרבע: תחילה עם קרביץ ודאוסון, בהמשך קמפ התחמם ואחרי שקילייה ג'ונס הוריד צימק ל-34:30, הוקר, דאוסון ואונואקו הובילו ל-30:40 בהפסקה.

כריס באב, שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
בני הרצליה חזרה לנצח. כריס באב/ברני ארדוב

רבע 3:

האורחת חזרה טובה יותר מחדר ההלבשה וקלעה 8 נקודות ללא מענה, באב צלף שלשה ואונואקו הטביע כדי לקבוע 40:47. קילייה-ג'ונס המשיך לנגוס בהפרש, ואז בריסקר הצטרף אליו כדי להשוות - 52:52. הוקר הגיב במהלך של שלוש נקודות, ואחרי סל נוסף של קילייה-ג'ונס, ואן וליט ירה שלשה וקמפ חתם את הרבע ב-54:60.

רבע 4:

ואן וליט סגר ריצת 0:8 של בני הרצליה עם חדירה יפה, קילייה-ג'ונס השיב מקליעה מעבר לקשת ולאחר מכן הוסיף נקודה מהקו כדי להוריד ל-62:58. אונואקו רשם עוד שתיים בצבע וקרביץ הגדיל את הפער ל-7 בשלשה, בריסקר ובאטל מנעו בריחה למרות שתי נקודות נוספות של אנואקו - 69:63. ואן וליט תרם עוד שלשה ואונואקו המשיך לחגוג מתחת לסל, כאשר הטבעה גדולה שלו החזירה את ההפרש לדו ספרתי וסגרה עניין. הוקר קבע את תוצאת הסיום מקו העונשין, 71:80 לבני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully