וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הכרטיס ה-16: הפועל ירושלים רוצה להשלים את העבודה באוקראינה

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 21:38

כמעט שבועיים לאחר שהביסו את פרומיטיי ופעילותם הושבתה בגלל התפרצות קורונה, האדומים יתארחו בשלישי (19:00) אצל ננו גינזבורג וקבוצתו. אם יפסידו, המשחק המכריע בסדרה ייערך בחמישי בארנה. קילפטריק ייעדר בשל חבלה בברך

13 ימים לאחר שמחצה את פרומיטיי 70:95 בפתיחת סדרת הפלייאין, הפועל ירושלים תקווה להשלים מחר (שלישי, 19:00) את העבודה ולזכות בכרטיס האחרון לטופ 16 של ליגת האלופות. אם האדומים יפסידו, ההכרעה תחזור לארנה והמשחק השלישי והמכריע יתקיים ביום חמישי.

מיד לאחר הניצחון הקודם, המאמן יותם הלפרין הוטרד בעיקר בשאלה כיצד להנחית את שחקניו בחזרה לקרקע אחרי תצוגת התכלית והטיול הקליל. אלא שמאז התחלפו דאגותיו: התפרצות קורונה בקבוצה גרמה להשעיית פעילותה, ולמעשה רק מחר היא תחזור למגרש בפעם הראשונה מאז ה-12 בינואר. רוב שחקני ירושלים נדבקו, ולכן כושר המשחק שיצליחו להפגין לאורך 40 דקות נותר בגדר תעלומה. שון קילפטריק ייעדר בגלל חבלה בברך.

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. דני מרון
ישיגו ניצחון חוץ מרשים? אריאל/דני מרון

האדומים טסו לאוקראינה אתמול, ולאחר נחיתת ביניים בקייב הגיעו בשעת ערב לזאפוריז'יה, העיר שבה ייערך המשחק. לדברי אנשי המועדון, המתיחות הביטחונית עם רוסיה, שבעקבותיה הורתה ארה"ב לאזרחיה לעזוב את המדינה, אינה מורגשת וממילא הם אינם עוזבים את המלון בשל הקור המקפיא (7- מעלות).

המנצחת בסדרה תשלים את מפת העולות לטופ 16, ותשתבץ בבית עם אוניקאחה מלאגה, קלוז' נאפוקה ואוסטנד. הספרדים והרומנים ישחקו כבר מחר במחזור הפתיחה, בעוד ירושלים או פרומיטיי אמורה לארח את קלוז' ביום שלישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully