וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל וברטיני שמטו יתרון 0:2 במערכות, אך ניצחו וייפגשו בחצי הגמר

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 15:54

השור ממאיורקה שגבר על שפובאלוב 2:3 באוסטרליה רחוק שני ניצחונות מתואר גרנד סלאם 21, האיטלקי מנע ממונפיס מהפך ב-2:3 משלו. בארטי וקיז ייפגשו בחצי הגמר בנשים

רבע גמר אליפות אוסטרליה נפתח הלילה (בין שני לשלישי) עם שני משחקים אצל הגברים ושניים אצל הנשים. הראשונה לעלות לחצי הייתה מדיסון קיז ולאחר מכן הצטרפו אליה גם רפאל נדאל, אשלי בארטי ומתאו ברטיני.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי, אליפות אוסטרליה 2022. רויטרס
איזה פייט. נדאל/רויטרס

גברים

שני ניצחונות בלבד, זה מה שמפריד היום בין רפאל נדאל לבין תואר גרנד סלאם מספר 21 בקריירה. השור ממאיורקה המשיך להרשים במלבורן, הפעם עם ניצחון 4:6, 4:6, 6:4, 6:3, 3:6 על דניס שפובאלוב (14). נדאל שעד המפגש עם הקנדי הפסיד רק מערכה אחת, נראה בדרך הבטוחה לניצחון חלק, אבל אז הסתבך והפסיד שני סטים.

בתחילת המערכה החמישית הספרדי שבר ועלה ל-0:2. המשחקון השלישי התארך, שפובאלוב הפסיד כמה נקודות שבירה ובסיומו נדאל חזר מפיגור וניצח עם המון אופי ונחישות. בשלב הזה המשחק כבר היה גמור והספרדי הוותיק חולם על זכייה ראשונה באליפות אוסטרליה מאז 2009.

הספרדי ישחק בחצי הגמר נגד מתאו ברטיני (7) שגבר בחמש מערכות 4:6, 4:6, 6:3, 6:3, 2:6 על גאל מונפיס (17). האיטלקי שהגיע לראשונה לרבע הגמר במלבורן אחר שכבר עשה זאת בכל אחד משלושת טורנירי הגרנד סלאם האחרים צלח את שתי המערכות הראשונות, אך בדומה לרבע הגמר הקודם בגברים, גם הפעם נרשם קאמבק. הצרפתי שהתחמם ניצח בשתי המערכות הבאות וכפה מערכה החמישית, אך הוא נשבר בשני משחקי ההגשה הראשונה שלו במערכה האחרונה, הפסיד בה 6:2 וסיים את דרכו בטורניר. ברטיני הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה מארץ המגף שמגיע לחצי הגמר באליפות אוסטרליה הפתוחה.

מתאו ברטיני, טניסאי איטלקי. AARON FRANCIS/AFP, GettyImages
המשוכה הבאה: נדאל. ברטיני/GettyImages, AARON FRANCIS/AFP

נשים

מדיסון קיז הביסה את ברבורה קרייצ'יקובה (4) 3:6, 2:6 במפגש הראשון אי פעם ביניהן. הצ'כית הרשימה בדרך לרבע הגמר, אבל לא הייתה יכולה לקיז שניצחה בתוך 1:27 שעות ועלתה לחצי גמר גרנד סלאם רביעי בקריירה. זו הפעם השנייה של האמריקאית בטופ 4 במלבורן והפעם היא תנסה גם לעלות לגמר.

קיז למדה מאוחר יותר שהיא תשחק בחצי הגמר נגד אשלי בארטי (1), שדרסה את ג'סיקה פגולה 2:6, 0:6. האוסטרלית חולמת לזכות בתואר גרנד סלאם שלישי בקריירה וראשון בבית ובינתיים נדמה שהיא בדרך הנכונה. היום היא פגשה יריבה שדווקא נראתה טוב דרך לרבע הגמר, אבל הביסה אותה בתוך 64 דקות בלבד. גם למשחק נגד קיז היא כמובן תעלה כפייבוריטית ברורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully