וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית לספורט הפראלימפי מחפש ראש עיר שירים את הכפפה

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 12:33

האם יוקם בית לספורט הפראלימפי? זה החלום של יו"ר הוועד הפראלימפי שוקי דקל. תכנון כבר יש, גם הדמיות - עכשיו צריך עיר שתאמץ את הפרויקט: "מאמינים שהמימון לא יהיה מכשול"

לשוקי דקל, יו"ר הוועד הפראלימפי עד לפני כחודש ולשעבר ראש מנהל הספורט במשרד הספורט ויו"ר מכון וינגייט, היה חלום: להקים בית לספורט הפראלימפי. בית שהוא היכל תהילה שיכלול חללי לימוד, הדרכה, הרצאות, כנסים ותערוכות. בית שיפנה לקהל הרחב, ושימחיש ויעלה את המודעות להישגים המשמעותיים של הספורטאים הפראלימפים. מקום בו יתקיימו האירועים המרכזיים של הוועד הפראלימפי ובנוסף גם הרצאות למאמנים, מצגות מתקדמות ועוד.

עדי בואנו ארקאפקט. הדמיות תכנון מידד גנדלר,
כך זה ייראה מבחוץ. הדמיה: עדי בואנו, ארקאפקט/הדמיות תכנון מידד גנדלר
עדי בואנו - ארקאפקט. הדמיות תכנון מידד גנדלר,
וכך מבפנים. הדמיה: עדי בואנו, ארקאפקט/הדמיות תכנון מידד גנדלר

לפני כשנה פנה דקל והגה את הרעיון בפני האדריכל מידד גנדלר מ-V5 אדריכלים, וזה נרתם והתנדב לנושא מתוך רצון לקדם את ספורט הנכים בישראל. המשרד תכנן את הפרוייקט בהתאם לפרוגרמה שהוכנה על ידי דקל ואנשי הוועד הפראלימפי, והכין את כל החומרים הגרפיים, ההדמיות וחוברת תורם על מנת לקדם את הקמת הפרוייקט מול גורמים מתאימים. התכנון גמיש ופונקציונאלי, כך שניתן להתאימו לגודל השטח שייבחר בעתיד.

בשלב זה מדובר בהליכים ראשוניים. דקל נפגש עם גורמים בעיריית רמת גן, אור יהודה, כפר סבא ותל אביב. לדבריו "ברגע שיהיה לנו את הקרקע, אנו מאמינים שהמימון לא יהווה מכשול". דקל מאמין שמישהו בסופו של דבר ירים את הכפפה. "זהו כבוד גדול לעיר שתהיה מזוהה עם מצויינות וספורטאים עם הישגים חסרי תקדים. רק באולימפיאדה האחרונה בטוקיו, הספורטאים הפראלימפיים הגיעו להישגים חסרי תקדים, עם 9 מדליות סה"כ, בהן 6 זהב, 2 כסף ואחרונה חביבה ארד. בית פראלימפי יפיץ את הפילוסופיה, יביא לשינוי תודעה בציבור ויחבר את העיר למצוינות".

  • עוד באותו נושא:
  • פראלימפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully