וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוקו עלתה לרבע גמר אליפות אפריקה, תשחק מול מצרים או חוף השנהב

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 22:56

המרוקנים ניצחו 1:2 את מלאווי משערים של אן-נסרי (45+2) וחכימי (709 ומחכים ברבע. סנגל ניצחה 0:2 את כף ורדה

משחקי שמינית גמר אליפות אפריקה נמשכים גם היום (שלישי). במשחק המוקדם הצליחה סנגל הלא מרשימה לנצח 0:2 את כף ורדה, שגם נותרה בתשעה שחקנים מהדקה ה-57. מרוקו הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 מול מלאווי ותחכה לרבע גמר לוהט מול חוף השנהב או מצרים.

שחקני נבחרת סנגל חוגגים. רויטרס
השיגו את הכרטיס לרבע הגמר. שחקני סנגל/רויטרס

סנגל - כף ורדה 0:2

הסנגלים ממש לא הרשימו והתקשו אפילו מול תשעה שחקנים (יש כבר שבעה כרטיסים אדומים בחמישה משחקי שמינית גמר ולפחות אחד בכל אחד מהם), אבל בסופו של דבר הצליחו לעלות שלב. כוכב ליברפול וסנגל סאדיו מאנה בעט בצורה חכמה מאוד אחרי קרן אל המשקוף ופנימה וקבע 0:1 בדקה ה-63. במבה דיאנג הכפיל בדקה ה-92 וקבע את תוצאת המשחק. פטריק אנדראדה הורחק בדקה ה-21, השוער ווזיניה השאיר את כף ורדה בתשעה שחקנים אחרי יציאה ברוטאלית בדקה ה-57.

יוסף אן-נסירי שחקן נבחרת מרוקו. רויטרס
קאמבק ויש כרטיס לרבע הגמר. אן-נסרי חוגג עם חבריו/רויטרס

מרוקו - מלאווי 1:2

המרוקנים, שלא זכו באליפות אפריקה מאז 1976, רוצים לעשות את זה הפעם ומציגים סגל איכותי שכבר הבטיח את מקומו ברבע הגמר, שם תחכה להם יריבה קשה מאוד - המנצחת במשחק בין חוף השנהב למצרים.

המלאווים עלו ליתרון מפתיע במיוחד בדקה השביעית עם שער של גבאדינו מחאנגו מ-35 מטר אחרי בעיטה מדהימה ומיקום רע של השוער. המרוקנים איזנו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם נגיחה של יוסף אן-נסרי אחרי הגבהה של סלים אמלאח וזה 1:1. אשרף חכימי הצליח להשלים את המהפך בדקה ה-70 עם בעיטה חופשית מפתיעה ונהדרת מ-28 מטר קו אלכסוני, 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully