וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אן פוצ'טאר חזר לאמן במרכז הטניס והחינוך ירושלים

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 11:22

מי שהיה מאמנה הראשי של הטניסאית האוקראינית דיאנה יאסטרמסקה ולפני כן מאמנו של ישי עוליאל, שב ארצה במטרה לסייע לילד לדור הצעיר במיצוי הפוטנציאל

המאמן ז'אן פוצ'טאר שב ארצה וידריך במרכז הטניס והחינוך בירושלים. פוצ'טאר השתלב בימים אלה במערך האימון הבכיר במרכז הטניס והחינוך ירושלים, מתוך מטרה לסייע לילדי המרכז במיצוי הפוטנציאל שלהם על מגרשי הטניס ולרבות טיפוח עתודות תחרותיות.

במרכז בירושלים, בניהולו של מוריס אוחיון, משחקים כ-400 ילדים בגילאי 4-18. לדברי אוחיון, "אנו שמחים על הצטרפותו של ג'אן, מאמן בעל ניסיון מוכח של כ-20 שנים בעבודה עם הדור הצעיר ובעל יכולות גבוהות בטיפוח אלופי המחר. יחד עם ג'אן נמשיך ונעצים את הטניס בירושלים, תחת ארבעה ערכים המזוהים עם פעילות כלל מרכזי הטניס והחינוך בישראל: חתירה למצוינות, חינוך לערכים, שוויון הזדמנויות וטיפוח מנהיגות על מגרשי הטניס ומחוצה להם, בחיים עצמם".

ג'אן פוצ'טאר, מאמן טניס. איגוד הטניס,
מאוקראינה בחזרה לישראל. ג'אן פוצ'טאר/איגוד הטניס

אשתקד אימן פוצ'טאר את הטניסאית דיאנה יאסטרמסקה, שדורגה 21 בסבב העולמי והתחרתה בימים אלה באליפות אוסטרליה הפתוחה. לפני כן, הוא היה מאמנו האישי של הטניסאי הישראלי ישי עוליאל, אלוף ישראל בבוגרים בשנתיים האחרונות, מצעדיו הראשון על מגרשי הטניס ברמלה בגיל 5 ובמשך 14 שנים. בהדרכת פוצ'טאר רשם עוליאל הישגים רבים, בהם זכיות באורנג' בול לגילאי 12 ו-14, בזוגות נוער ברולאן גרוס והגעה לגמר הנוער באליפות אוסטרליה הפתוחה. אחד מרגעי השיא הנוספים בדרכם המשותפת היה בזמן שנובאק ג'וקוביץ זימן את עוליאל לשמש יריב אימון אישי שלו בבלגרד. בנוסף, אימן פוצ'טאר שחקנים צעירים מקומיים מובילים, בהם גור טרכנברג, הלל אשוש וטים וייסמן.

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully