וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל עליון: ברייס וושינגטון חתם לעונה נוספת

24.1.2022 / 9:58

שחקן הפנים האמריקאי, שהגיע לגליל מהליגה הלאומית ורושם 9.8 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק, האריך את חוזהו בכפר בלום: "אני מרגיש שהמועדון הזה הוא הבית שלי"

תקציר: ברצלונה ניצחה 75:85 את ריאל מדריד בקלאסיקו/פלייר

הפועל גליל עליון הודיעה הבוקר (שני) כי שחקן הפנים האמריקאי ברייס וושינגטון האריך את חוזהו במועדון לעונה נוספת. וושינגטון חתם במקור בשורות הקבוצה על חוזה לחודשיים, שהוארך עד לסיום העונה, וכעת קיבל הארכת חוזה עד לתום עונת 2022/23. הוא מצטרף לנמרוד לוי, אייק אייריבו, איתי מושקוביץ' ויובל לוין, שלכולם חוזה לעונה נוספת בגליל. העונה רושם וושינגטון בקבוצה מכפר בלום 9.8 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע, הוא הגיע לגליל אחרי שנתיים בליגה הלאומית באליצור נתניה.

שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו מול שחקן הפועל גליל עליון ברייס וושינגטון. ברני ארדוב
ממשיך בצפון. וושינגטון מול זיו/ברני ארדוב

"מאז עונת 2019 כיוונתי את עצמי להגיע לליגת העל", אמר ברייס וושינגטון אחרי החתימה, "ידעתי שכל מועדון שייתן לי את ההזדמנות להראות מה אני יכול לעשות על המגרש ומחוצה לו, לא יתאכזב. בגליל נתנו לי את ההזדמנות הזו. התרגשתי מאוד ברגע שנודע לי שהמועדון רוצה שאמשיך לעונה נוספת. אני מרגיש שהמועדון הזה הוא הבית שלי. אני רואה המון דברים חיוביים בהחלטה להמשיך לעונה נוספת - זו הזדמנות לפתח עוד יותר את המשחק שלי ולשדרג אותו לרמה גבוהה יותר. אנחנו ממשיכים ונמשיך בעתיד לעשות דברים גדולים למען המועדון הזה. זו רק ההתחלה".

המנהל המקצועי יונתן אלון הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שברייס ממשיך איתנו לעוד עונה. ברייס הוא דוגמא ומופת לשחקן שדוחף את עצמו ואת החברים שלו להיות הטובים ביותר והוא יגיע רחוק. המשכיות היא אחד היעדים החשובים שלנו וחלק גדול במה שאנחנו מאמינים ואני בטוח שאת התוצאות נראה בעונה הבאה. אני גאה במערכת שלנו שיודעת לתת את הערך המוסף לשחקנים ובצוות המקצועי שדוחף אותנו קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully