וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה הודה ש"אין מה לעשות" נגד טייטום, והפתיע: "הספסול דווקא עזר לי"

כוכב בוסטון יצא מהבצורת עם 51 נקודות על הוויזארדס, הישראלי נשאר חסר אונים כשניסה לשמור עליו, אבל ממשיך להיראות טוב יותר מאז שבקושי שותף מול פילדלפיה: "יודע מה אני שווה". ב-NBC החמיאו: "הספסול הגביר לו את המוטיבציה"

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

אחרי תקופה אישית וקבוצתית רעה, ג'ייסון טייטום יצא מהבצורת דווקא מול וושינגטון. 51 נקודות שהמטיר על הראש של הוויזארדס הובילו את הסלטיקס לניצחון 87:116 בעיר הבירה, וכעת כוכב בוסטון מקווה לצאת לדרך חדשה. "כשאתה מחטיא זריקות שאתה יודע שאתה מסוגל לקלוע, כדורים שבדרך כלל אתה לא מחטיא, אתה חייב לצחוק על זה קצת. זה מה שניסיתי לעשות בתקופה הזאת", אמר טייטום, שסיים עם 18 מ-28 מהשדה כולל שיא קריירה של 9 שלשות. "לפעמים זה מאוד פשוט - יש תקופות שאתה לא קולע, ובגלל שיש הרבה משחקים בתקופה קצרה, זה נראה כמו ביג דיל".

טייטום קיבל תשואות רמות מהקהל בקפיטל ארינה, שבאופן מעט מפתיע היה מלא באוהדי בוסטון שלבשו את הגופיות של הכוכב הצעיר. "זאת תחושה יוצאת דופן. לראות כל כך הרבה אוהדים שלנו במשחק חוץ, לראות שהם לובשים את הגופיה שלי, אני לא לוקח את הדברים האלה כמובנים מאליהם. יש משהו כמו 450 שחקנים בליגה, ועדיין הם בחרו ללבוש את הגופייה עם השם שלי".

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. Scott Taetsch, GettyImages
בלתי ניתן לעצירה כשהוא בזון. טייטום/GettyImages, Scott Taetsch

בין היתר, מי שניסה לשמור על טייטום ללא הצלחה הוא דני אבדיה. הפורוורד הישראלי הודה בסיום שלשמור על כוכב NBA בסדר גודל כזה, ביום בו הוא חם כל כך, עשוי להיות משימה בלתי אפשרית. "אולי היינו צריכים להיות עוד יותר אגרסיביים איתו, אולי לשנות קצת את שיטת ההגנה, אבל אם להיות כנים, לא היה מה לעשות מולו הערב", אמר אבדיה. "הוא לקח זריקות קשות, קלע אותן, סחט עבירות בקלות. לשחקנים בסדר הגודל שלו יש ימים כאלה".

בצד ההתקפי אבדיה דווקא נכנס טוב למשחק, וסיים עם 13 נקודות (6 מ-9 מהשדה, 1 מ-2 מהשלוש), 7 ריבאונדים ו-4 עבירות ב-27 דקות. בכלל, נראה שאבדיה קיבל את הייבוש על הספסל מול פילדלפיה לפני שלושה משחקים, כקריאת השכמה. "יכול להיות שהספסול נגד פילי עזר לי", הפתיע. "אני מרגיש טוב על המגרש, וככל שעובר הזמן אני משתחרר וצובר יותר ביטחון. התבאסתי, אבל לא לקחתי את זה ללב כי אני יודע מה אני שווה. אני פה מסיבה מסוימת. אחרי המשחק נגד פילי עבדתי קשה, לא לקחתי את זה למקום רע. אני פשוט נשאר אופטימי בראש, ולא רוצה לתת לזה להשפיע עליי יותר מדי. אני עולה למגרש ומבחינתי זה לא חשוב נגד מי אנחנו, אני מרוכז במשימה שנותנים לי, בהגנה או בהתקפה. אני משתדל לא לחשוב יותר מדי".

עוד בוואלה!

בוסטון הביסה את וושינגטון 87:116. טייטום קלע 51 נקודות, 13 לאבדיה

לכתבה המלאה
שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Scott Taetsch, GettyImages
משימה בלתי אפשרית. אבדיה מול טייטום/GettyImages, Scott Taetsch

אבדיה נפצע קלות ברבע השני, המשיך לשחק על אף הכאבים ואף קלע שלשה לפני שירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה, וחזר למשחק. "זו הייתה פציעה מתסכלת כי היא לא הייתה חמורה במיוחד, אבל היא עדיין מציקה. קלעתי שלשה אחרי שנפצעתי, אז אולי זה עשה לי טוב. זה לא נעים, אבל טיפלו במחצית קצת וחזרתי. זה לא הפריע לי לחזור לשחק, התעקשתי לחזור והרגשתי בסדר גמור", הוא סיפר.

אבדיה יודע שבניגוד למגמת השיפור ברמה האישית, מבחינה קבוצתית הוויזארדס ממשיכים להיות בירידה. "כולנו יודעים מה אנחנו מסוגלים לעשות השנה, אבל לפעמים יש ימים שלא הולך. זאת לא הפעם הראשונה או האחרונה שיהיו לנו ימים כאלה, צריך להישאר עם ראש למעלה ולהמשיך הלאה. אנחנו מתאמנים הכי חזק שאפשר, מאוד רציניים בגישה שלנו, מתכוננים ברצינות לכל משחק, ולפעמים זה פשוט לא הולך, כמו היום".

כתבי וושינגטון החמיאו לאבדיה על המשחק החיובי, וב-NBC הגדירו אותו כ"אחת מנקודות האור הבודדות של הוויזארדס".

"אבדיה עשה עבודה נהדרת בלחתוך ולחדור לסל, כמו גם להריץ את ההתקפה בהתקפות מעבר. בשניים משלושת המשחקים האחרונים שלו הוא קלע בספרות כפולות, וזה הגיע אחרי שבמשחק מול פילדלפיה לפני כן שיחק שתי דקות בלבד. הוא היה מחוץ לרוטציה למשחק אחד, אבל הגיב להחלטה הזו בצורה יוצאת דופן כשחזר. אולי זה הוסיף לו מוטיבציה. בכל מקרה מגיע לו קרדיט על ההתעלות במשחקים האחרונים", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully