וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במ.ס. אשדוד מפרגנים: "אין ראוי מבריהון לכבוש שער כזה מרהיב"

24.1.2022 / 7:46

גיבור הניצחון הדרמטי בסכנין סחט מחמאות: "עם קצת יחסי ציבור, הוא היה במקום אחר". בקבוצה מתכוננים למאבק על הפלייאוף העליון

תקציר: בני סכנין - מ.ס. אשדוד 1:0/ספורט1

ניצחון חשוב מאוד של מ.ס. אשדוד אמש (ראשון) על בני סכנין באיצטדיון דוחא, ממקם את הקבוצה הבוקר חמישית בטבלה עם 26 נקודות. על שלוש הנקודות החשובות אחראי יעקב בריהון שכבש שער מרהיב ממש סמוך לשריקת הסיום ונתן את האות לחגיגה עצומה שהייתה בחדר ההלבשה של הקבוצה האורחת. במשך דקות ארוכות שרו השחקנים ורקדו עם צוות האימון כאשר בריהון במרכז קופץ ונהנה מכל רגע.

הקשר המוכשר שמרגיש עד כה פספוס גדול בקריירה שלו, העדיף לא להתראיין בסיום המשחק למרות שזכיין השידור ביקש אותו. "מי שמכיר את יעקב יודע כמה הוא נחבא אל הכלים ובורח מכל ההמולה התקשורתית", הסבירו אמש בסביבת בריהון. "אין מגיע וצודק יותר בכדורגל משער כזה של בריהון. זה שחקן שעם קצת יחסי ציבור, היה היום במקום אחר. הכישרון נוזל ממנו ומי שמכיר אותו מקרוב, יודע שרק הוא יכול לתת גול כזה מיוחד של טכניקה, כדרור ובעיטה מושלמת".

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם יעקוב בריהון. לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים, אתר רשמי
לא מוערך מספיק? שחקני אשדוד חוגגים עם בריהון/אתר רשמי, לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים

מלבד בריהון ששם את החותמת עם השער המבריק, היה זה גיל כהן הבלם שהיה הטוב בין שחקני הקבוצה ודאג ביחד עם חבריו לשמור על שער נקי כששוער המשנה סהר חסון ניצב בין הקורות עקב מחלה ופציעה במקביל של השוער הראשון יואב ג'רפי.

הניצחון הזה העלה את מספר הנקודות של מ.ס. אשדוד ל-26 והוא פותח מאבק אדיר שעומד להיות בין 6 קבוצות על מקום בפלייאוף העליון. בהנחה שאל מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב תצטרף גם הפועל תל אביב, יישארו שני כרטיסים לפלייאוף העליון עליהם ייאבקו מ.ס. אשדוד, הפועל חיפה, הפועל חדרה, עירוני קרית שמונה, מכבי נתניה ובני סכנין בשבעת המחזורים שנותרו לליגה הסדירה. באשדוד אמרו אמש: "אם באנו לסכנין בלי מגרש ביתי להתאמן עליו וניצחנו אחרי שהיו לנו מלא חולים כל השבוע, אסור לנו לרגע לחדול מלהאמין שאנחנו שווים פלייאוף עליון ולשם אנחנו מכוונים". בקבוצה ממשיכים לעבוד כדי לאתר קשר אחד לפחות ואפילו שניים ואולי אף חלוץ.

לאחר שערך את הופעת הפרידה במדי הקבוצה מול בני סכנין, מתאוסיניו סיים את ההשאלה מבית"ר ירושלים ועבר בהשאלה לעונה אחת לאמריקה מהליגה הבכירה בברזיל. מדובר בחזרה אל הקבוצה ממנה הגיע השחקן לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully