וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב כועסים על השחקנים: "בושה, בגישה כזו היה ברור שנפסיד"

24.1.2022 / 6:30

במועדון ביקרו את ההופעה של השחקנים בהפסד השני העונה בדרבי: "חבל שראינו את הפועל חוגגת". דיברתולומאו הגן על ווילבקין ששוב לא סיפק את הסחורה במאני טיים ("קל לדבר בדיעבד"), ויש גם צרות חדשות: קיירי תומאס עדיין רחוק מכושר משחק

תקציר: ברצלונה ניצחה 75:85 את ריאל מדריד בקלאסיקו/פלייר

העונה הרעה שעוברת על מכבי תל אביב נמשכה גם אמש (ראשון) עם הפסד שישי ב-14 מחזורי ליגה, והפעם 78:77 סמלי ביותר להפועל תל אביב בדרבי בדרייב אין. בעקבות ההפסד ירדה הקבוצה למקום השישי, מתחת ליריבתה העירונית, והיא יכולה להתחיל להביט בחשש גם על הנעשה בטבלה.

בסיום המשחק כעסו במכבי תל אביב על השחקנים, שלדבריהם "פשוט לא הופיעו". המאמן יאניס ספרופולוס אסף את שחקניו בחדר ההלבשה, אחרי שאלה ראו את אוהדי הפועל חוגגים על הפרקט את הניצחון הגדול שלהם, והוא מתכוון לערוך איתם אסיפה גם לפני האימון המסכם לקראת המשחק נגד אלבה ברלין שייערך מחר (שלישי, 21:05).

בקבוצה התקשו לעכל את הצורה בה הופיעו השחקנים להתמודדות, והזכירו פעם אחר פעם את הנתון המדהים הבא - ביום חמישי האחרון, בניצחון הגדול על אולימפיאקוס, איבדה מכבי רק ארבעה כדורים ב-40 דקות. אמש, כבר במחצית, איבדו השחקנים של ספרופולוס 15 כדורים. במחצית השנייה השתפרו ואיבדו ארבעה בלבד, אך זה לא עזר. "מהרגע הראשון היה כתוב על המשחק הזה הפסד", אמר אחד מאנשי מכבי במהלך הלילה, "חבל שישבתי שם וראיתי את החגיגות שלהם, פשוט הופעה מבישה".

שחקני מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו, קינן אוואנס. דני מרון
הבעיה היא בגישה. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

הצהובים הצליחו להפוך את המשחק ברבע השלישי וגם הובילו לקראת הסיום בעיקר בזכות משחק מצוין של ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומיאו, כשהראשון קולע 16 נקודות כולל 5 מ-5 מחוץ לקשת והשני מוסיף 11 נקודות, אך ברגעי ההכרעה הכדורים הלכו לסקוטי ווילבקין וקינן אוואנס ואף אחד מהם לא עמד במבחן.

"קל לדבר בדיעבד ולהגיד שלא עשינו את הדברים הנכונים בסוף המשחק. ניסינו לתקוף מיסמאצ'ים, הגענו גם לזריקות טובות, אבל לא הצלחנו לקלוע אותן", אמר ג'ון דיברתולומיאו בתגובה על כך שהכדור לא הגיע אליו בדקות ההכרעה. "ברור שזה לא משחק טוב שלנו, לא היינו מפוקסים ולא היינו באנרגיה הנכונה".

המאמן יאניס ספרופולוס ביקר במהלך מסיבת העיתונאים של אחרי המשחק את חוסר היציבות של הקבוצה במהלך משחקים ובין משחקים והקפטן של הצהובים הסכים, " ברור שיש לנו חוסר יציבות כל העונה. נראינו אחרת לגמרי לפני כמה ימים. כשחקנים אנחנו להיכנס לקצב גם כשהמשחק לא הולך לכיוון שלנו. לא הופענו טוב היום, ולא הראינו את המשחק שלנו מלפני כמה ימים. זאת בעיה שאנחנו צריכים לטפל בה".

עוד בוואלה!

דאבל אדום: 77:78 דרמטי להפועל על מכבי בדרבי התל אביבי

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
קבלת החלטת בעייתית? "קל לדבר בדיעבד". ווילבקין/דני מרון

הצהובים יחזרו היום להתאמן לקראת המשחק נגד אלבה ברלין, שימשיך את השבוע העמוס שלהם. מחוץ לסגל ישבו אמש ארבעה זרים, כשאחד מהם, קיירי תומאס עדיין מחכה להופעת הבכורה בקבוצה. במכבי קיוו להכניס את תומאס לעניינים בתקופה הקרובה, אך על פי גורמים שונים הוא עדיין רחוק מכושר משחק, והסיכוי שישותף באחד המשחקים הקרובים לא גבוה.

התוכנית של מכבי כרגע היא לשתף את תומאס לראשונה רק באחד מצמד משחקי החוץ בשבוע הבא ביורוליג, נגד ז'לגיריס קובנה או באיירן מינכן, אך ייתכן שההפסד בדרבי יגרום לשינוי בתוכניות. בכל מקרה, העובדה כי תומאס לא השלים את רישומו לפני המועד המקורי של המשחק נגד אלבה ברלין, אמור להשאירו מחוץ לסגל מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully