וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.1: זולה סירב להצעת באיירן, מועמד לברצלונה וצ'לסי

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 22:10

הבלם יעזוב בקיץ כשחקן חופשי, הבווארים סימנו את רודיגר וכריסטנסן כאלטרנטיבות. אקס מכבי תל אביב פשיץ' דחה את הצעת האל סיטי

פלייר: מילאן - יובנטוס 0:0/ספורט1

העברות

* ווטפורד הודיעה על פיטוריו של המאמן הוותיק קלאודיו ראניירי, פחות מארבעה חודשים אחרי שהחליף בעצמו את סיסקו. לידיעה המלאה

* אטאלנטה החתימה את שחקן הכנף ז'רמי בוגה בן ה-25 מססואולו. כרגע מדובר בהשאלה בלבד, אבל הקבוצה מברגמו התחייבה לרכוש אותו בקיץ בסכום של 22 מיליון יורו.

* אמין יונס עזב את נאפולי וחתם בהעברה חופשית באל-אטיפאק הסעודית עד עונת 2024.

* קורטרייק הבלגית קיבלה בהשאלה עד תום העונה את המגן הימני של רומא בריאן ריינולדס.

* אורלנדו סיטי מה-MLS רכשה מפניארול את שחקן הכנף המבטיח פקונדו טורס (21), שרשם 10 הופעות בנבחרת אורוגוואי. המחיר: 7.5 מיליון דולר.

* ברנטפורד, אחת ההפתעות הנעימות של העונה בפרמיירליג, הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן הדני תומאס פרנק עד 2025. בקרוב יצטרף אליו לקבוצה גם כריסטיאן אריקסן, ככל הנראה.

* בלמה של לאציו, דניס ואוורו, עבר בהשאלה לפ.צ. קופנהאגן, כאשר לדנים תהיה אופציית רכישה בתום העונה. עבור הסלובקי מדובר בחזרה לקופנהאגן, במדיה שיחק גם בין 2017 ל-2019 לפני שנמכר לקבוצה מבירת איטליה.

ניקולאס טגליאפיקו אייאקס. רויטרס
מעורר עניין בקאמפ נואו. טגליאפיקו/רויטרס

שמועות

* העיתונאי כריסטיאן פאלק מדווח בגרמניה כי הבלם ניקלאס זולה סירב להצעת החוזה האחרונה שהגישה לו באיירן מינכן והוא יעזוב בקיץ. ברצלונה, צ'לסי וניוקאסל הביעו התעניינות בבלם, כשהבווארים סימנו את אנדראס כריסטנסן ואנטוניו רודיגר מצ'לסי כאלטרנטיבות.

* לפי סקיי, גם ברצלונה הצטרפה למירוץ אחר מגן אייאקס ניקולאס טגליאפיקו. שחקן נוסף שעשוי לעבור מאמסטרדם לקטאלוניה הוא כובש שער הניצחון השנוי במחלוקת ב-1:2 על פ.ס.וו איינדהובן, נוסייר מזראווי. המגן הימני שמסיים חוזה בקיץ אמר בסוף משחק העונה בהולנד כי הסיכוי שהוא יישאר באייאקס עומד על 5%. עם זאת, ב"מונדו דפורטיבו" טוענים כי גם באיירן מינכן, יובנטוס וארסנל בעקבותיו.

* אלכסנדר פשיץ', שמוליך את טבלת הכובשים בליגה הטורקית עם 12 שערים ב-21 הופעות, דחה הצעה להצטרף להאל סיטי, שסימנה אותו כאחד היעדים העיקריים לרכש לאחר שנרכשה על ידי איש העסקים הטורקי אג'ון איליג'לי. פשיץ' בישר על החלטתו באינסטגרם וכתב: "ברצוני להביע את תודתי הכנה למר אג'ון איליג'לי. חייב לומר שמעולם לא פגשתי אדם כל כך מקצועי ומסור בקריירה שלי. לאחר ששוחחתי עם משפחתי, החלטתי להישאר באיסטנבול. אני חייב להודות שהיו לי המון ספקות בימים האחרונים, וחשבתי המון. הסוכן שלי, שהוכיח שהוא חבר אמת פעם נוספת, עזר לי המון וקיבלנו את ההחלטה להישאר באיסטנבול". מי שכן צפוי להגיע להאל סיטי הוא אקס אחר של מכבי תל אביב - המאמן שוטה ארבלדזה.

* אתלטיקו מדריד בדרך לרכש כפול בחוליית ההגנה. המגן השמאלי של ליל, ריינילדו, נחת בבירת ספרד לקראת סגירת העסקה, בעוד הדני של ולנסיה, דניאל ואס, צפוי גם כן לחתום בשורות הקולצ'ונרוס בימים הקרובים.

* בממלכה מדווחים על כך שמנצ'סטר סיטי קרובה לרכישת חוליאן אלבארס בן ה-21, חלוץ ריבר פלייט שהעונה הבקיע 18 שערים ב-21 משחקי ליגה בארגנטינה וגם הוסיף 7 בישולים. הוא עשוי להישאר בריבר פלייט כמושאל ולהצטרף רק בעונה הבאה.

* אברטון עדיין מחפשת אחר מאמן חדש, כאשר פגישה תיערך בין הנהלתה הקבוצה לויטור פריירה, שמאמן כרגע את פנרבחצ'ה הטורקית. פבריציו רומנו מדווח כי הסיכויים להגעתו של פאביו קנבארו נמוכים, כאשר רוברטו מרטינס לא יגיע בוודאות.

* ג'ובאנו לו סלסו, קשר טוטנהאם שלא נכלל בסגל נגד צ'לסי אתמול, זוכה להתעניינות מסביליה. בטוטנהאם לא יתנגדו להעבירו בעסקת חליפין. במקביל, התרנגולים מאיצים את המו"מ לצירוף אדאמה טראורה מוולבס, שצפוי לעלות כ-22 מיליון ליש"ט.

* באתלטיק מדווחים כי כריסטיאן אריקסן הסכים להצעת ברנטפורד ונמצא על סף חתימה לחצי שנה בקבוצת התחתית מהפרמיירליג.

* פיורנטינה אישרה לסקיי כי עדיין לא קיבלה אף הצעה מארסנל בנוגע לדושאן ולאחוביץ'.

* על פי פבריציו רומנו, ליברפול מתכננת מהלך שינחית אצלה את הכישרון בן ה-19 של פולהאם פאביו קרבאליו.

* באנגליה טוענים כי ניוקאסל פתחה בשיחות עם ברייטון כדי לרכוש את הקשר איב ביסומה, שצפוי לעלות למגפייז כ-50 מיליון ליש"ט.

* מילאן צפויה להחתים את החלוץ בן ה-18 של הכוכב האדום בלגרד, מרקו לאזטיץ', תמורת 5 מיליון יורו, כך דיווח פבריציו רומאנו. השאלתו של פייטרו פלגרי ממונאקו תבוטל, והאיטלקי יעבור בעסקת השאלה חדשה לטורינו.

* בורסת השמות לאימון מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה נמשכת, ואחרי מאוריסיו פוצ'טינו ואריק טן האח כעת הועלו באתר "האתלטיק" שמותיהם של לואיס אנריקה וז'ולן לופטגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully