וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי השוותה את הרצף הטוב ביותר מול טוטנהאם, טוכל: "צריך להמשיך"

מאמן הבלוז מרוצה לאחר ה-0:2 על הספרס, שהיה החמישי ברציפות על היריבה העירונית. קונטה: "לפעמים לתת הכול זה לא מספיק"

תקציר ניצחונה של צ'לסי 0:2 על טוטנהאם/ספורט1

בצ'לסי חזרו לחייך לאחר ה-0:2 אמש (ראשון) על טוטנהאם, שהוריד את הפער ממנצ'סטר סיטי שבפסגה לעשר נקודות. הקבוצה של תומאס טוכל חזרה למסלול הניצחונות בליגה האנגלית לאחר שהצליחה להשיג נקודה בודדת בשני המחזורים האחרונים, והגיעה לרצף של חמישה ניצחונות על התרנגולים, כזו הפעם השלישית בהיסטוריה שצ'לסי מגיעה לרצף כזה מול יריבתה העירונית.

חכים זייש פתח את מסכת הכיבושים בשער נפלא (47) בבעיטה מדהימה לחיבורים, כאשר טיאגו סילבה הוותיק הכפיל שמונה דקות לאחר מכן, מבישול נוסף של מייסון מאונט. מבחינת טוטנהאם, מדובר בהפסד ראשון שלה בליגה תחת שרביטו של אנטוניו קונטה והיא פספסה הזדמנות לחזור למקום הרביעי, ונותרה שביעית.

תגובות

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אמר בסיום: "זה ניצחון גדול. הייתה לי הרגשה טובה לגבי האימונים בשבוע האחרון, והיום הרגשתי שכולם עולים בהתרגשות למשחק ועם ציפייה לשחק. השחקנים שיחקו טוב ובקשיחות, ואני חושב שהניצחון הגיע לנו. זה היה חשוב מאוד, הניצחון הזה יכול לשנות את מצב הרוח שלנו את האמונה שלנו. השחקנים עזרו אחד לשני וגרמו לחבריהם להראות טובים יותר. היינו סבלניים, שיחקנו התקפי ובאנו על שכרנו, עכשיו צריך להמשיך".

מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה: "כשאתה מפסיד שלושה משחקים בעשרה ימים מול אותה קבוצה, כנראה שאתה נחות ממנה בכל אספקט של המשחק. אבל מעבר לכך אני גאה בשחקנים שלי, הם נתנו כל מה שיש להם כדי להשיג תוצאה טובה, אבל לפעמים זה פשוט לא מספיק".

עוד בוואלה! ספורט

טוב שיש את טוטנהאם: צ'לסי חזרה לנצח בליגה עם 0:2 בדרבי

לכתבה המלאה
אנטוניו קונטה, מאמן טוטנהאם. Clive Mason, GettyImages
"השחקנים נתנו כל מה שיש להם, לפעמים זה לא מספיק". קונטה/GettyImages, Clive Mason

מספרים

* צ'לסי ניצחה את טוטנהאם בפעם החמישית ברציפות. זו הפעם השלישית בהיסטוריה שהבלוז מגיעים לרצף כזה מול התרנגולים.

* צ'לסי הגיעה אמש ל-501 נקודות מתוך 272 משחקי דרבי לונדוני בתולדות הפרמיירליג, מה שהופך אותה לקבוצה הראשונה בליגה האנגלית שמגיעה ל-500 נקודות במשחקי דרבי.

* בגיל 37 ו-123 ימים, טיאגו סילבה הוא השחקן המבוגר ביותר שכובש בפרמיירליג מאז פברואר 2013, אז ראיין גיגס בין ה-39 כבש עבור מנצ'סטר יונייטד מול ק.פ.ר.

* מייסון מאונט רשם אמש את בישולו ה-20 בצ'לסי מאז תחילת עונת 2019/20, יותר מכל שחקן אחר בליגה בפרק הזמן הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully