וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וויצ'יץ' התעמת עם מנהל האבטחה בדרייב אין

23.1.2022 / 23:31

מנהלה המקצועי של מכבי תל אביב הגן על איש המועדון שספג קללות, ובמקום כמעט פרצה קטטה. חפצים נזרקו על ג'ייק כהן. דני פרנקו: "כשהרגשתי את האווירה, ידעתי שיש סיכוי טוב. ניצחה מי שרצתה יותר". ספרופולוס: "אין לנו יציבות, לא יודע מה הסיבה"

פלייר כדורסל: פרטיזן בלגרד - המבורג 77:102/ספורט1

עימות חריג במהלך דרבי הכדורסל הערב (ראשון) בין הפועל למכבי תל אביב, כאשר מנהלה המקצועי של מכבי ניקולה וויצ'יץ' הגיע כמעט לעימות פיזי עם מנהל האבטחה באולם. סמוך למחצית החל אחד מאנשי מכבי תל אביב שיושב בכיסאות שסמוכים לפרקט לענות לאוהדי הפועל שקיללו אותו. כשמנהל כוח האבטחה במקום ניגש על מנת להעיר לו שיפסיק להגיב לקהל, ניקולה וויצ'יץ' התעמת איתו וצעק עליו לעזוב את המקום תוך כדי תנועות ידיים.

גם מנהל המכירות של מכבי תל אביב אורן עטר ירד מהיציע על מנת לצעוק על מנהל האבטחה ובמקום נוצרה מהומה שלא גלשה לפסים פיזיים.

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ'. דני מרון
עימות עם מנהל האבטחה בדרייב אין. וויצ'יץ'/דני מרון

בנוסף, במהלך הרבע השני נזרק חפץ מכיוון יציע אוהדי הפועל תל אביב לעבר שחקן היריבה ג'ייק כהן. שחקן הפנים של האורחת החזיר את החפץ ליציע, כשבתגובה הושלכו עליו חפצים נוספים.

ואי אפשר בלי חגיגות הניצחון של הפועל תל אביב, שבסך הכל בפעם הרביעית בתולדותיה גברה פעמיים באותה עונה על מכבי תל אביב במסגרת הליגה. המאמן דני פרנקו אמר בסיום על האווירה באולם: "היה לנו ספק אתמול אם ג'ייקובן בראון יוכל לשחק, אבל זה היה בלתי אפשרי ואני לא אשקר ואומר שהיו לנו הרבה לבטים איך להתנהג עם המשחק הזה והחלטנו להילחם. ברגע שהרשגשנו את האווירה, זו הייתה הפעם הראשונה שגם אני אמרתי שיש לנו סיכוי טוב לעשות את זה. הגנתית הגענו מאוד מוכנים וזה לא סוד שהיה לנו קשה התקפית, מכבי כבר הצליחו להפוך את המשחק ואני גאה שידענו לא להישבר וניצחנו עם לב גדול ונחישות. מי שרצה את המשחק יותר, ניצח אותו".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"לב גדול ונחישות". פרנקו משבח את שחקניו/דני מרון

עוד אמר המאמן: "הכי קל לשבת פה ולדבר אחרי שניצחנו, אני יכול לשבת פה ולפזר סיסמאות, אבל זה לא עוד משחק בשביל המועדון וזה חילחל לשחקנים. בר (טימור, א.ש) לא היה אמור לשחק גם כן, הוא קיבל שתי זריקות ועלה, ולא ראו שמשהו הפריע לו. זה ניצחון של רצון ולחימה, של מועדון, של הרבה אנרגיות שבאו מהיציע והשאירו אותנו בחיים. לא היה כדורסל גדול, אבל החבר'ה נלחמו כמו גברים. ג'יי פי טיפוס מאוד דומיננטי בקבוצה, הוא יכול לסחוף קבוצה, ומה שקרה איתו היום זה שהבנו שהרבה דברים ילכו לכיוון שלו. הוא היה סוג של רכז על המגרש. ניהל את המשחק משם. עשינו כמה התאמות, היינו מעט מאוד שחקנים בזמן האחרון, הוספנו דברים למשחק שלנו, הצלחנו לנצח למרות הכל. אני גאה בקבוצה שלי ובאלפי האנשים שהגיעו לפה".

אם המטרות השתנו אחרי ניצחון שני העונה על מכבי תל אביב: "אם אנחנו נדע לנצח את היריבה שלנו במאי וביוני, יכול להיות שנוכל לדבר על זה. המטרה שלנו להיות בפלייאוף, הליגה הישראלית כשהיא נגמרת הפער בין המקום הרביעי לעשירי הוא משחק אחד בערך. ניקח את זה משחק אחרי משחק, אמור להיות לנו משחק נגד ירושלים ביום שישי, אני לא אוהב שנדע את זה רק בשלישי ב-10 בלילה. נצטרך להתכונן אליו ורק אחרי זה נחשוב על הגביע. כל הדברים מעבר לזה, צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע".

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
אין יציבות. ספרופולוס/דני מרון

בצד המפסיד אמר מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "זה הפסד רע בשבילנו היום. ברור שרצינו לנצח את המשחק, הדבר הכי גרוע היה ההופעה שלנו. לא ציפיתי שנשחק כל כך רע התקפית והגנתית, התקפית במיוחד במחצית הראשונה, איבדנו 15 כדורים, הרבה איבודים לא מחויבי המציאות. הגנתית למרות ששיחקנו טוב במחצית הראשונה, במחצית השנייה שיפרנו את ההתקפה ולא היינו טובים בהגנה, הם קלעו 27 נקודות ברבע השלישי, וזאת הייתה הסיבה שהמשחק הלך להפועל. לא הייתה לנו יציבות בהגנה ובהתקפה במשך 40 דקות. בדקות האחרונות החטאנו לייאפים מתחת לסל, החטאנו עונשין והזריקה האחרונה הייתה פנויה, והחטאנו והפועל ניצחה את המשחק. נצטרך להבין למה לא שיחקנו כמו לפני שלושה ימים, ולא באנו באותו הריכוז ובאותה הדרך שבאנו במשחק הקודם. לא שיחקנו כקבוצה וזה משהו שמפריע לי. לקחתי שני פסקי זמן ורציתי להשתמש בכל השחקנים, ג'ייק וג'ון קלעו מבחוץ, ז'יז'יץ' היה בפנים, היינו צריכים לשחק יותר עם תנועה של הכדור."

"הבעיה שלנו העונה שאין לנו יציבות בכלליות", המשיך היווני, "אני לא יודע מה הסיבה, אתה מאבד ארבעה כדורים במשחק שלם ביורוליג ופה במחצית איבדנו 15 כדורים במחצית. לא היינו מוכנים מנטאלית לשחק באותה צורה. אדבר על זה עם השחקנים ונגלה מה הבעיה, זה קרה הרבה פעמים העונה. כשאנחנו מנצחים כולם רוצים להיראות יותר במשחק הבא, נצטרך להמשיך באותה הדרך, אנחנו עוצרים את הקבוצה הכי טובה ביורוליג בהתקפה על פחות מ-70 נקודות, ואיפה ההגנה הזאת היום? איפה ההתקפה מהמשחק הקודם? זאת האחריות שלי ואני אגלה ואפתור את זה.

בנוגע למצבו הבריאותי של ווילבקין אמר מאמנו: "לסקוטי יש כאבים קלים בצוואר והוא עולה עם זריקה למגרש. אנחנו לא מצליחים בליגה, לא מצליחים ביורוליג, יש לנו בעיות זה ברור. אנחנו צריכים יציבות. היה לנו זמן לעבוד לפני אולימפיאקוס, ולכן זה מוזר לי איך ששיחקנו הערב. לא חשבתי שנהיה כל כך חסרי אחריות במשחק שלנו. לשלוח את הקלעים שלהם ל-3 זריקות מהקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully