וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון ניצחה בנס ציונה, הופעה גדולה לטו הולוואי

הגארד צלף 28 נקודות והוסיף 7 אסיסטים ב-68:79 של הקבוצה מעיר היין על החבורה של ליאור ליובין. אנתוני בראון הוסיף 20

לאחר ארבעה הפסדים רצופים השיגה הערב (ראשון) מכבי ראשון לציון ניצחון שלישי העונה, 68:79 בחוץ על עירוני נס ציונה. דרור כהן, שהפסיד את שני משחקיו הראשונים כמאמן ראשי אצל הקבוצה מעיר היין, רושם ניצחון בכורה, והקבוצה שלו משיגה ניצחון שלישי העונה, שאולי מזריק תקוות מחודשות אצל נועלת הטבלה.

האורחת הוליכה כמעט לכל אורך המשחק, ופתחה נהדר מעבר לקשת. הזר החדש אנתוני בראון, שלא הבריק במחזור הקודם מול באר שבע, הציג יכולת נהדרת, אך המצטיין של דרור כהן היה טו הולוואי, שסיים עם 28 נקודות ו-7 אסיסטים. הפער עלה לדו ספרתי ברבע השני, כאשר נס ציונה לא מצליחה להדביק את האנרגיות של האורחים.

שחקן מכבי ראשון לציון נתנאל ארצי. לירון מולדובן
ניצחון חשוב לראשון לציון. ארצי/לירון מולדובן

דיימון סימפסון הוסיף 16 ו-7 ריבאונדים למנצחת, כאשר בצד השני 20 נקודות של דיאנטה גארט לא עזרו לחבורה של ליאור ליובין, שאיבדה את המאזן החיובי וירדה למקום השמיני. במחזור הבא תארח מכבי ראשון לציון את הפועל אילת, לקרב חשוב נוסף מבחינתה, ותקווה לרשום ניצחון ביתי ראשון העונה, תוך כדי השלמת ניצחון כפול על הדרומיים.

קלעו לנס ציונה: דיאנטה גארט 20 נקודות, טל דן 14 ו-8 ריבאונדים, פרנק בארלי 12, סיסולו שיטו 10 ו-9 ריב', גולן גוט 5, טים סוארס 4, ליאור קררה 3.

קלעו לראשון לציון: טו הולוואי 28 נקודות ו-7 אסיסטים, אנתוני בראון 20 ו-6 ריבאונדים, דיימון סימפסון 16 ו-7 ריב', נתנאל ארצי 9 ו-9 ריב', גיא פלטין (5 ריב') וקיילב ווסון 3 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully