וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "בריהון הבקיע פעמיים ויש לו את שער השנה וגול השנה"

מאמן מ.ס. אשדוד אחרי גול הניצחון האדיר של הקשר בדקה ה-92: "ראויים לפלייאוף העליון". סילבס אחרי משחקו הראשון כמאמן בני סכנין: "הסגל די מוגבל והתחרות לא גדולה"

שערו היחיד העונה של יעקב בריהון היה היה בניצחון של מ.ס. אשדוד על הפועל נוף הגליל ובוודאי יתמודד על תואר שער העונה. הערב (ראשון) באצטדיון דוחא בסכנין, שאירח לראשונה אחרי כמעט חודשיים שבהם היה סגור, בריהון שעלה מהספסל עבר את יזן נסאר באומנות, סובב לחיבור הרחוק והעניק לקבוצתו 0:1 יקר על בני סכנין, שערו השני העונה שהקפיץ את קבוצתו למקום החמישי וסיפק ביצוע מהפנט נוסף שיתמודד על תואר שער העונה.

המאמן המנצח רן בן שמעון אמר בסיום: "איזה כיף, אין יותר מתוק מזה. הילד נתן שני גולים העונה, מדובר בגול השנה ושער השנה, שני שערים שונים. הקלישה 'ניצחון של אופי' קצת נשחקה וחבל שאי אפשר להשתמש בה שוב ושוב, אבל אני לא יכול לתאר את התחושה בגול, הרגשה של גלי חום. אני פשוט מאושר".

עוד אמר בן שמעון: "הגענו אחרי שבוע קשה מאוד, קיבלנו גול בדקה ה-87 בשבוע שעבר, הרבה שחקנים היו חסרים, התאמנו 10/11 שחקנים והם באו עם לב ונשמה. יש קארמה, עשינו הגנה יוצא מן הכלל, אנשים ראו הצגות מאשדוד שבסוף הפסדנו, אז אם פעם אחת לקחנו נקודות עם אופי זה בכלל לא נורא. אפשר לנצח ככה ואנחנו ראויים להיות בפלייאוף העליון".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד מול יזן נסאר שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"ניצחון של אופי", כמאמר הקלישה. רן בן שמעון מאושר/מאור אלקסלסי

מנגד, חיים סילבס אמר אחרי הבכורה שלו כמאמן סכנין: "סיום מאוד כואב, ככל שהמשחק בא לסיומו התבטא העומק של הסגל. היינו צריכים להחזיק מעמד. המשחק היה די שוויוני, זה כואב אבל הדרך ארוכה. היה פה פייט, לא כדורגל גדול בלשון המעטה, התקפית צריכים להביא יותר איכות - ודוגמה טובה זו הפעולה האחרונה של אשדוד".

על השבוע הראשון שלו בסכנין: "אני לא הרבה זמן בתפקיד, אבל יש מועדון רציני שעשה התקדמות השנה. ספציפית בנקודת זמן הזו, חסרים שחקנים, הסגל די מוגבל והתחרות לא גדולה, אבל מצד שני זו הזדמנות לשחקנים צעירים. סכנין צריכה להילחם על פלייאוף, זה היה משחק חשוב וחבל שהפסדנו".

על עזיבת שרון מימר: "לא נכנס לסיבה למה שרון עזב, יש פה קבוצה טובה, מסודרת ויש לו חלק בדבר הזה. קיבלתי קבוצה מאורגנת, אבל בתקופה הזו ישנם יותר קשיים מהרגיל וזו תקופה שתעבור. שרון עשה אחלה עבודה, יש לו את המחלוקת שלו עם ההנהלה, לא יודע על מה נפל, המטרה היא פלייאוף עליון, מטרה שהייתה מההתחלה והוצבה בפניי".

בירם כיאל שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"גלגל שאנחנו לא מצליחים לעצור". כיאל/מאור אלקסלסי

לדברי המאמן הוסיף בירם כיאל: "ניסינו ונלחמנו, אבל אנחנו בתקופה לא טובה. יש לנו גם המון פצועים ומורחקים וקצת קשה לנו, אנחנו מרגישים שהמשחק לא זורם ושאנחנו לא בועטים מספיק לשער. לא נתנו גם לאשדוד לסכן אותנו, אבל קיבלנו גול שגמר אותנו ונצטרך להרים את עצמנו".

מה קורה בסכנין מאחורי הקלעים: "הפסדנו לקבוצות הגדולות והחל מעין גלגל שאנחנו לא מצליחים לעצור. המון שחקנים חסרים לנו וקשה לנו בלי שחקנים ברמה הזו.

על הפרידה ממימר: "הוא עשה עבודה טובה ובנה את הקבוצה טוב. הגענו לינואר בצורה טובה, אבל היה חוסר הבנה בין המאמן להנהלה, המאמן ביקש ללכת ואנחנו מרוכזים בלעשות עבודה טובה עם חיים. דיברתי עם שרון לפני שהוא עזב, אבל זו הייתה ההחלטה שלו ולא הייתי יכול לעצור אותו. כרגע המצב לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully