וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל מדריד מודאגים מפציעת בנזמה: "מקווים שיחזור במהרה"

החלוץ הצרפתי נפצע ב-2:2 מול אלצ'ה ויחמיץ את רבע גמר הגביע. אנצ'לוטי על יכולת שחקניו: "צריכים להיות יותר סולידיים"

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 2:3 (בתום הארכה)/ספורט1

בריאל מדריד נשמו הערב (רביעי) לרווחה בפעם השנייה תוך שלושה ימים מול אלצ'ה. לאחר שביום חמישי שרדו הבלאנקוס מותחן בשמינית גמר הגביע מול היריבה מתחתית לה-ליגה ועלו בתום הארכה ו-1:2, הפעם פיגרה הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי 2:0 עד הדקה ה-82, אך הצליחה לחזור מפנדל מדויק של מודריץ' ולסחוט נקודה בזכות נגיחה מדויקת של אדר מילטאו שתי דקות בתוך תוספת הזמן, שקבעה 2:2. ריאל הצליחה לכפות תיקו והפער בפסגה מסביליה שבמקום השני עומד על 4 נקודות.

למרות הנקודה שהצילה, בריאל מודאגים מאוד מהפציעה של קארים בנזמה, שסובל ממתיחה בברך וצפוי להיעדר לפחוות עשרה ימים. הצרפתי הוחלף במהלך המחצית השנייה על ידי לוקה יוביץ', כאשר קודם לכן החמיץ פנדל בפעם הראשונה אי פעם במדי הבלאנקוס. החלוץ יחמיץ בוודאות את רבע גמר גביע המלך מול בילבאו, כאשר בקבוצה מודאגים מפציעה חמורה יותר, אפילו קרע - כשאז המשמעות תהיה היעדרות ארוכה יותר. החשש הגדול ביותר היא כי הצרפתי יפספס את המפגש הכפול בשמינית גמר ליגת האלופות מול פריז סן ז'רמן.

התגובות

קרלו אנצ'לוטי על בנזמה: "זו לא אותה הבעיה מהמשחק בסן סבסטיאן (נפצע נגד ריאל סוסיאדד), הפעם זה המסטרינג ואנחנו מקווים שהוא יעמוד לרשותנו במהרה". עוד אמר מאמן ריאל: "ספגנו שני שערים שהיינו יכולים לעשות יותר יותר כדי למנוע אותם ואלו טעויות שעלו לנו בשתי נקודות. זה בכל מקרה אבוד, החמצנו פנדל ואת ההזדמנויות שהיו לנו ולא הרמנו ידיים, אנחנו צריכים להתמודד עם משחקים מהסוג הזה בצורה יותר סולידית".

שחקן ריאל מדריד לוקאס ואסקס אמר בסיום: "אחרי שהם עלו ל-0:1 הם החלו לבזבז זמן ולשחק מאחור, וזה יותר מנורמלי. אנחנו שמחים שהצלחנו לחזור, הראינו הרבה אופי ותשוקה, למרות שלא הצלחנו לנצל את רוב המצבים אליהם הגענו. כל הכבוד לקהל שלנו, שמחא כפיים לבנזמה אחרי שהוא החטיא פנדל. זו הייתה מחווה יפה מאוד".

כובש השער השני של אלצ'ה, פרה מייה: "אני מרגיש נורא. ריאל מדריד כבר הייתה על החבלים ואנחנו פספסנו את ההזדמנות. הם קבוצה טובה מאוד, הם מובילים את הליגה, הם זכו שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות וכל זה". על הפנדל שנשרק לחובתו לאחר שנגע ביד: "הכדור פגע לי ביד, זה נכון. האם ראוי לשרוק על זה פנדל? למען האמת אני חושב שכן".

עוד בוואלה! ספורט

מילטאו כבש בתוספת הזמן, ריאל חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול אלצ'ה

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם לוקה יוביץ'. רויטרס
בריאל מקווים שהפציעה שלו לא חמורה. בנזמה/רויטרס

המספרים

* לאחר 13 פנדלים מדויקים, החמיץ קארים בנזמה בפעם הראשונה מהנקודה הלבנה במדי ריאל מדריד.

* פרה מייה הוא השחקן הראשון שכובש וגורם לפנדל בסנטיאגו ברנבאו מאז 2017, אז היה זה דני פארחו במדי ולנסיה.

* ריאל מדריד חילצה נקודה לאחר פיגור שני שערים בלה-ליגה לראשונה מאז מרץ 2013, אז פיגרה 3:1 מול לאס פאלמאס וחזרה ל-3:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully