וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמה מהכדורגל: ברצלונה ניצחה 75:85 את ריאל מדריד בקלאסיקו

הקטלאנים עצרו את הריצה של הבלאנקוס והנחילו להם הפסד ליגה שני בלבד העונה. קוריץ' וסאנלי הצטיינו עם 17 נקודות. רגע לפני מכבי תל אביב: הפסד דרמטי לאלבה של זוסמן ובלאט

תקציר: ברצלונה ניצחה 75:85 את ריאל מדריד בקלאסיקו/פלייר

בעוד יומיים יגיעו יובל זוסמן ותמיר בלאט למשחק יורוליג ראשון בישראל כאורחים, כאשר אלבה ברלין תתארח אצל מכבי תל אביב. עם זאת, החזרה הגנרלית של הגרמנים לקראת הביקור ביד אליהו הסתיימה בהפסד דחוק בליגה, 76:75 ללודוויגסבורג, יריבתה של הפועל חולון בטופ 16 בליגת האלופות.

זוסמן עלה בחמישייה של המארחת וסייע לקבוצתו לעלות ל-0:6 מוקדם, אך האורחת הקטינה ל-23:22 אחרי עשר דקות. המומנטום של לודוויגסבורג נמשך גם ברבע השני, והיא עלתה ליתרון דו ספרתי, אותו אלבה הצליחה להקטין ל-44:38 בהפסקה. אלבה התקשתה להפוך את התוצאה ועשתה זאת רק בסיום הרבע השלישי, בדרך לרבע אחרון צמוד במיוחד.

טרמל דארדן בן ה-40, ששיחק בעברו בארבע קבוצות יורוליג שונות (כולל במדי ריאל מדריד בגמר 2014 נגד מכבי תל אביב), קלע את סל הניצחון וסידר 75:76 דרמטי בערב בו רשם שיא עונתי של 22 נקודות. זוסמן קלע 10 נקודות והוסיף 3 ריבאונדים ב-17 דקות, בלאט הסתפק ב-3 נקודות ב-12 דקות. אלבה ירדה למאזן 5:10 בליגה, המנצחת עלתה למאזן 6:12.

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. אודי ציטיאט
הסתפק בשלוש נקודות. בלאט/אודי ציטיאט

* בספרד נערך הקלאסיקו הגדול כשברצלונה עשתה ניצחון מרשים בחוץ על ריאל מדריד, 75:85. הבלאנקוס הגיעו למשחק הזה בכושר טוב בהרבה בעוד שבארסה הגיעה אחרי שהפסידה בארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים. ניקולה מירוטיץ' חזר אחרי קורונה לסגל של בארסה, אבל הכוכב המפתיע היה סרטאץ' סנלי הסנטר הטורקי שהפציץ 17 נקודות. קייל קיוריק צלף ארבע שלשות והוסיף 17 משלו למנצחים, כולל שתי קליעות עונשין קריטיות במאני טיים. ניקולה מירוטיץ' הוסיף 13 משלו, כולל שלשה שקברה את ריאל וקבעה 73:81 כשנותרה פחות מדקה לסיום. בצד השני, וולטר טבארס שחזר גם הוא אחרי קורונה קלע 12 נקודות לבלאנקוס, אבל תומא הרטל נקלע למשחק בלהות מול האקסית עם 4 נקודות כולל 0 מ-6 מהשדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully