וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמידט זעם על השופטים: "תנו את האליפות לאייאקס כבר היום"

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 18:50

בפ.ס.וו רותחים לאחר השער מעורר המחלוקת של מזראווי בהפסד לאייאקס: "שערורייה, נמאס כבר". המאמן התקשה לשלוט בעצביו

תקציר: פ.ס.וו - אייאקס 2:1/ספורט1

חיוכים רחבים נרשמו הערב (ראשון) בקרב שחקני ואנשי אייאקס לאחר ה-1:2 במשחק העונה על פ.ס.וו איינדהובן, שהעלה את האלופה למקום הראשון בהולנד על חשבון יריבתה, שירדה למקום השני. ערן זהבי עלה מהספסל רק בדקה ה-87, ולא הצליח לסייע לחבריו להשיג את שער השוויון. הרגע שכולם יזכרו מהמשחק ללא ספק, הוא שער הניצחון של האורחת, שאושר למרות שהכדור נראה כאילו עבור את קו החוץ לפני שהוכנס לרחבה.

"שערורייה במשחק העונה", הייתה אחת מהכותרות שקיבל השער השני של אייאקס, שנכבש בדקה ה-74 על ידי נוסייר מזראווי. "שער מעורר מחלוקת", כינו זאת בטלחראף ההולנדי. על אף אישור השער, אייאקס בהחלט הייתה טובה יותר, שלטה במשחק ויצאה ליותר התקפות.

איינדהובן עלתה ללא חלוץ טבעי במשחק הבית מול יריבתה הגדולה ונקלעה לפיגור בדקה ה-34 משער של בריאן ברובי. מריו גצה השווה עבור המארחת בדקה ה-53, אך כאמור זה לא הספיק לקבוצה של רוג'ר שמידט.

צפו בהתפרצות של שמידט

בפ.ס.וו זעמו על החלטת השופט לאשר את השער, למרות שבהילוכים החוזרים נראה כי הכדור אכן עבר את קו החוץ לפני שהועבר לרחבה. הקפטן מרקו ואן חינקל רתח בסיום: "זו שערורייה. יכולתי ראות בלי הילוך חוזר שהכדור יצא. נמאס לי מזה. הכדור עבר בבירור את הקו".

רגעים ספורים לאחר שריקת הסיום, המאמן רוג'ר שמידט צעק בהתרסה לעבר צוות השופטים: "תנו כבר את האליפות לאייאקס. תנו להם את התואר עוד היום". קודי גאקפו: "מאיפה שאני עמדתי, הכדור עבר בירור את הקו. אפילו השחקנים של אייאקס הודו בכך. אני לא מבין למה הגול לא נפסל. זה מרגיש לא הוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully