וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאז שההצעה של ארסנל נדחתה, הראש של מנור סולומון לא בשחטאר"

באוקראינה מבקרים את ההתנהלות של הישראלי ("כמו כריסטיאנו רונאלדו") וקוראים למכור אותו בהקדם האפשרי: "ככל שהזמן עובר, מועדוני הצמרת מאבדים בו עניין"

תקציר: הופנהיים - בורוסיה דורטמונד 3:2/ספורט1

מנור סולומון אמנם מושבת בשל פציעה, אבל השמועות על עזיבה אפשרית שלו את שחטאר דונייצק לא פוסקות. כעת גם באוקראינה קוראים לקבוצתו של שחקן הכנף הישראלי: תמכרו אותו מיידית, לטובת כולם.

בכתבה באתר "Footboom", מנו את הסיבות מדוע זה הזמן הנכון למכור את סולומון לכל המרבה במחיר. הסיבה הראשונה היא חוסר התאמה לסגנון המשחק של המאמן רוברטו דה זרבי. "סולומון לא היה בראש סדר העדיפויות של דה זרבי מלכתחילה. הוא העדיף שחקנים אחרים, וזה פגע בביטחון של סולומון. בישראל, סולומון הוא סוג של כריסטיאנו רונאלדו. מתייחסים אליו כאל כוכב, עוקבים אחריו מקרוב, ולפתע מגיע מאמן שלא בוטח בו, והוא לא יודע איך להתמודד עם זה. זה השפיע על התפקוד שלו במגרש, ולמרות שהמספרים שלו לא רעים, ברור שהוא הרבה פחות מתאים לדה זרבי ביחס למאמנים הקודמים של שחטאר. סולומון כל הזמן נוטה ללכת לאמצע, ודה זרבי אוהב שחקני כנף שדבוקים לצדדים".

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. דני מרון
הראש במקום אחר? סולומון/דני מרון

בכתבה אף ביקרו את הגישה של סולומון. "יש לו גם אחריות וחלק במצב שלו. ברור שהוא לא מוכן לשנות את הסגנון שלו עבור המאמן ולהתאים את עצמו לדרישות שלו. כמו כן, מאז ששחטאר דחתה את ההצעה של ארסנל, סולומון איבד את המוטיבציה. הראש שלו כבר לא פה, ולא נראה שרמת המחוייבות שלו זהה למה שהיה לפני כן. סולומון לא רוצה להיות כאן, והגיע השלב שזה מתחיל לחלחל לחדר ההלבשה ולהזיק לקבוצה".

לטענתו של הכותב, כל הצדדים ירוויחו ממכירה מיידית של סולומון. "בשלב הזה שחטאר עדיין יכולה למכור את סולומון בסכום גבוה. כנראה שהיא לא תשיג 18-20 מיליון יורו כפי שקיוותה, אבל גם 12-14 מיליון זה כסף טוב עבור המועדון. בכל מקרה, זה הזמן למכור אותו. תג המחיר שלו הולך וירד, וככל שהמעמד שלו בקבוצה נשחק, העניין של קבוצות בכירות בו הולך ופוחת. ארסנל, למשל, עדיין עוקבת אחריו, ואולי אפשר למכור אותו לשם. בכל מקרה, ההתעניינות בו מצד קבוצות גדולות עלול לרדת עם כל חודש שיעבור, כי המספרים והיכולת שלו כבר לא אותו דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully