וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל והאיגוד המרוקאי סיכמו על שיתוף פעולה היסטורי

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 12:57

לראשונה אי פעם, איגוד הכדורסל ישתף פעולה עם מדינה ערבית והחתימה הרשמית על כך תהיה במרוקו באביב הקרוב. היו"ר עמירם הלוי: "ספורט בכלל וכדורסל בפרט הם דרך מצוינת לגשר על פערים ולקרב אנשים"

ביום חמישי האחרון התקיימה שיחת זום בהשתתפות ראשי איגוד הכדורסל והאיגוד המרוקאי, בה סוכם על חתימה על הסכם שיתוף פעולה בין הצדדים. זו הפעם הראשונה שאיגוד הכדורסל מסכם על שיתוף פעולה עם מדינה ערבית וההסכם ייחתם באירוע יוקרתי שיתקיים במרוקו באביב הקרוב, בו גם אמור להתקיים משחק ראווה.

בשיחת הזום, שהייתה מרגשת ולבבית, השתתפו מצד האיגוד היו"ר עמירם הלוי, המנכ"ל יעקב בן שושן, שחקן העבר שמעון אמסלם, שמשמש גם כראש פרויקט נגב-סל של האיגוד והוריו הם ילידי מרוקו, ורכז האגף המקצועי באיגוד ערן עטיה, שגם הוא ממוצא מרוקאי. מהצד המרוקאי השתתפו נשיא ההתאחדות מוסטפה אורך, המזכ"ל טאבוח אמג'אד והמנהל המקצועי מר אבדו כמאל. את השיחה ניהלה גברת לאה בן שטרית, יהודיה שמתגוררת במרוקו ותרגמה את הדברים מצרפתית לעברית ולהפך.

נשיא איגוד הכדורסל המרוקאי מוסטפה אורך. באדיבות איגוד הכדורסל, אתר רשמי
נשיא האיגוד המרוקאי, מוסטפה אורך/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדורסל

ההסכם אמור לכלול בתוכו קשרים מקצועיים, חברתיים וחינוכיים, כשהנשיא המרוקאי אמר שאחת המטרות שלהם היא ללמוד מההישגים של הכדורסל הישראלי. מהצד הישראלי השתתף גם בשיחה מגרמניה ד"ר איציק בן מלך, האחראי על הקשרים הבינלאומיים באיגוד, והוא זה שיתאם את הביקור במרוקו.

עמירם הלוי אמר בשיחה: "אנו גאים על שיתוף הפעולה שנרקם בין הצדדים. ספורט בכלל וכדורסל בפרט הם דרך מצוינת לגשר על פערים ולקרב אנשים. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה הזה יסייע לשני הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully