וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה הוסיף את הגביע לרשימת הכיבושים, מאמן סלטיק מודאג מהפציעות

לאחר שהבקיע שער נפלא בניצחון סלטיק על אלואה, הישראלי מצא את הרשת בכל המסגרות בהן שיחק העונה, אך גם נפגע בכף הרגל: "מקווה שהוא יהיה בסדר", אמר פוסטקוגלו

שערי השבת בפרמיירליג/ספורט1

סלטיק העפילה אמש (שבת) לשמינית גמר הגביע הסקוטי עם ניצחון חוץ 1:2 על אלואה אתלטיק, אבל המפגש עם הקבוצה מהליגה השלישית עלה לירוקים-לבנים ביוקר, כאשר שלושה מהשחקנים סיימו את המשחק עם פציעות וביניהם ליאל עבדה.

הערב דווקא החל בצורה מאוד מוצלחת עבור שחקן הכנף בן ה-20, שכבש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה את השער השני של סלטיק, בבעיטה יפה מאזור קו 16 המטרים. אלא שבתחילת המחצית השנייה עבדה נפגע בכף רגלו, התיישב למשך רגעים ארוכים על כר הדשא וחש כאבים גם כשניסה להמשיך ולהתנייד, עד שהמאמן אנג' פוסטקוגלו החליף אותו בדקה ה-52.

מלבד הישראלי, גם שני החילופים הנוספים שביצע פוסטקוגלו במשחק היו בגלל פציעות: סלטיק איבדה את קאלום מקגרגור בדקה ה-45, כאשר הרכש הטרי יוסוקה אידגוצ'י נפצע גם הוא והוחלף על ידי ניר ביטון בדקה ה-63. "הדבר הכי חשוב הוא שעלינו שלב, כי באופן כללי זה לא היה ערב מוצלח מבחינתנו", אמר פוסטקוגלו המודאג בסיום המשחק, "אני מאמין ומקווה שליאל ויוסוקה יהיו בסדר, אבל הפציעה של קאלום די רצינית, אז נחכה ונראה".

ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער. Alan Harvey - SNS Group, GettyImages
ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער/GettyImages, Alan Harvey - SNS Group

למרות הפציעה ובזכות השער, עבדה סיים את המשחק עם נתון שהוא בהחלט יכול להתגאות בו: אקס מכבי פתח תקוה הפך את הגביע הסקוטי למפעל החמישי שהוא מבקיע בו, כך שהוא מצא את הרשת בכל אחת מהמסגרות בהן סלטיק השתתפה העונה. בסך הכל, מאזנו של הישראלי עומד על 11 שערים ו-8 בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully