וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שמחה שחנן ממן חוזר לכושר, אך מאוכזבת מהיכולת

23.1.2022 / 9:50

מחמאות לקשר שהעניק 0:1 בנוף הגליל: "הוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו, אולי הניצחון הזה ישחרר אותנו", אמרו בקבוצה, שם יתרכזו כעת בהחתמת מגן שמאלי. סירושטיין וטאפוקו, שהתעמת עם אוהדים, בדרך החוצה

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

תחושות מעורבות בהפועל חיפה אחרי ה-0:1 בחוץ על הפועל נוף הגליל אתמול (שבת), שעצר רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בליגת העל. חנן ממן הכריע בדקה ה-23 עם שער הניצחון, ובקבוצה נשמו לרווחה אחרי שהשיגו שלוש נקודות וחזרו לתמונת שש הראשונות בטבלה, אך במקביל נותרו מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגו על כר הדשא: "יש רגעים בעונה הזו שהיכולת פחות חשובה", אמר אחד השחקנים בהפועל חיפה. "אולי הניצחון הזה ישחרר אותנו וגם נחזור לשחק טוב".

בכרמל החמיאו לחנן ממן, שחוזר לעצמו אחרי פתיחת עונה פחות טובה וכובש לא מעט שערים בתקופה האחרונה, כאשר רבים מהם העניקו להפועל חיפה נקודות. "ברור לנו שהוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו", אמר אחד מחבריו של ממן לקבוצה, "כולנו שמחים שהוא חוזר לכושר".

חנן ממן שחקן הפועל חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
חוזר לעצמו. חנן ממן חוגג/מאור אלקסלסי

כעת ימשיכו בחיפה בניסיונות להתחזק, כאשר לאחר ההחתמה של מתיאה ליואיץ', המטרה העיקרית היא לצרף שחקן בעמדת המגן השמאלי. לשם כך ינסו במועדון לשחרר את קווין טאפוקו ומיקי סירושטיין. טאפוקו, אגב, התעמת לפני המשחק עם קומץ קטן של אוהדים שהתבטאו נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully