וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאה ליואיץ' חתם בהפועל חיפה, קווין טאפוקו בדרך החוצה

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 15:23

הקשר הסרבי, ששיחק תחת אלישע לוי בבני יהודה וממנה המשיך לדרום קוריאה, שב לישראל בחוזה עד תום העונה. ניסיון להתרת חוזהו של הצרפתי, אורן ביטון מועמד

תקציר: הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה 2:2/ספורט1

הפועל חיפה ניסתה לצרף בקיץ האחרון את הקשר הסרבי מתיאה ליואיץ', אז עוד שחקן בני יהודה, אלא שהזהובים דרשו תמורתו 175 אלף יורו ובסופו של דבר הוא נמכר לדרום קוריאה. היום (שני) הצליח לשים אלישע לוי את ידו על הקשר שאימן בימיו בשכונת התקווה והוא יהיה הזר החמישי של הקבוצה.

הפועל חיפה הודיעה כי ליואיץ' בן ה-28 חתם על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, בכפוף לכך שיעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. כזכור, ליואיץ' הגיע ארצה בקיץ 2019 מבלננשש הפורטוגלית ובליגת העל כבש חמישה שערים ובישל שמונה ב-51 הופעות. בחצי השנה האחרונה בדרום קוריאה הוא מיעט לשחק וכבש שער אחד בלבד - למעשה הוא לא נטל חלק במשחק רשמי קרוב לשלושה חודשים.

קווין טאפוקו, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הוא דווקא בדרך החוצה. טאפוקו/מאור אלקסלסי

במקביל, הפועל חיפה תנסה להשתחרר מהחוזה של קווין טאפוקו. הקשר הצרפתי, שחזר לקדנציה שנייה בתחילת העונה, לא הצליח להרשים ביכולתו, כך לתחושת אנשי המועדון, ולאור העובדה שגם עזב במחצית המשחק בו הוחלף נגד הפועל תל אביב, במועדון הגיעו להחלטה שהוא ישוחרר אם ניתן יהיה להגיע איתו להסכם על התרת החוזה או לחילופין למצוא לו קבוצה חדשה.

בהפועל חיפה לא יפעלו רק לשחרורו של טאפוקו, אלא גם לפרידה מהבלם מיקי סירושטיין במטרה לפנות מקום בסגל ולאפשר את חיזוק הקבוצה גם מבחינה כלכלית. המאמן אלישע לוי רוצה להתחזק במגן שמאלי ובקשר התקפי ובקבוצה מקווים להצליח להחזיר את המגן יהב גורפינקל, אלא שהוא בשלב זה מעדיף להישאר בחו"ל. שם נוסף שעלה הוא של אורן ביטון, מגן בית"ר ירושלים שבהחלט נמצא חזק בתמונה.

שחקני בית"ר ירושלים אורן ביטון, לירן רוטמן מול שחקן עירוני קרית שמונה נדב נידם. מאור אלקסלסי
עשוי להצטרף בקרוב. אורן ביטון/מאור אלקסלסי

בתוך כך, בהפועל חיפה היו מרוצים מאוד מתוצאות התיקו של הפועל תל אביב ושל עירוני קרית שמונה במחזור האחרון, כשגם ההפסד של מ.ס אשדוד לחדרה שיחק לידיים של אלישע לוי וחניכיו שהולכים ומתקרבים לקרבות התחתית בעקבות התקופה הארוכה בה הקבוצה ממעטת לנצח. "למרות התיקו המאכזב נגד מכבי פתח תקוה, עדיין הצמרת לא ברחה לנו", אמרו במועדון, אך גם הודו: "המשחק מול נוף הגליל הוא בהחלט ההזזדמנות האחרונה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully