וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העימות על המגרש: גריליש חיכה לשחקן סאות'המפטון במנהרה

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 9:04

קשר מנצ'סטר סיטי זעם על אוריול רומאו בעקבות עבירה שספג, השניים החליפו דברים בסיום ה-1:1. גווארדיולה: "לא מבין איך מרוץ האליפות פתוח עכשיו, אם הוא היה סגור לפני המשחק"

תקציר: סאות'המפטון - מנצ'סטר סיטי 1:1/ספורט1

מנצ'סטר סיטי נעצרה אתמול (שבת) אחרי 12 ניצחונות ליגה ברציפות, עם בחוץ 1:1 מול סאות'המפטון שהצליחה לסחוט נקודה מהאלופה גם בסיבוב הראשון. מי שירד עצבני מאוד לחדרי ההלבשה היה ג'ק גריליש, שזעם על שחקן היריבה אוריול רומאו בעקבות עבירה שביצע עליו הספרדי ואף ניסה להתעמת איתו בסיום ההתמודדות, כפי שסיפר מאמן המארחת רלף האזנהוטל.

במהלך המשחק רומאו תיקל את קשרה של מנצ'סטר סיטי ואף סינן לעברו כמה מילים אחרי שהאחרון ירד על הדשא ואחז בקרסול שלו, כאשר גריליש בתגובה נעמד ודחף את יריבו. לאחר המשחק התברר שמספר 10 של התכולים המתין לרומאו במנהרה: "היה ביניהם ויכוח בגלל כמה דברים שקרו על המגרש, אבל הם שוחחו על זה והכל בסדר", הבהיר האזנהוטל.

ייתכן שהכעס של גריליש הוא בעיקר על עצמו, לאור העובדה שאינו מצליח להצדיק את היותו הרכש היקר ביותר בתולדת מנצ'סטר סיטי, אחרי שהתכולים שילמו עליו 100 מיליון ליש"ט בקיץ. נכון לעכשיו הקשר עומד על 3 שערים ו-3 בישולים בכל המסגרות, לאחר שסיים את העונה שעברה עם 7 ו-15 בהתאמה.

שחקן מנצ'סטר סיטי ג'ק גריליש מתעמת עם שחקן סאות'המפטון אוריול רומאו. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
גריליש והזעם על רומאו בעקבות העבירה/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

בכל הנוגע למשחק עצמו, מאמן האלופה פפ גווארדיולה סיכם את ה-1:1 בסיום: "היה משחק טוב ומהנה. הייתה לנו הופעה יוצאת מן הכלל. 25 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה והמחצית השנייה כולה היו נהדרות. היינו רוצים מאוד לכבוש שערים נוספים ולנצח, אבל אנחנו מרוצים מהההופעה שלנו. שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר שיחקנו נגד ארסנל, שם ניצחנו. זו ההופעה הכי טובה שלנו נגד סאות'המפטון בשנתיים-שלוש האחרונות".

גווארדיולה המשיך ואמר: "כמאמן אני מרגיש מלא ביטחון לקראת העתיד עם הצורה בה אנחנו משחקים. בלי הכדור כל שחקן עוזר לשני. אני יודע כמה קשה לשחק באצטדיון הזה עם הצורה בה הם שיחקו. אני לא מבין את זה שאנשים אומרים שעכשיו מירוץ האליפות פתוח בגלל התוצאה הזו, כשלפני המשחק הם אמרו שהוא גמור. אבל זו העבודה שלכם, לדבר על זה. הייתי שמח להיות בפער של 40 נקודות מליברפול וצ'לסי, אבל זה לא אפשרי".

אמריק לאפורט, שכבש את שער השוויון, הוסיף: "זה קשה. אני חושב שהגיע לנו קצת יותר. איבדנו שתי נקודות, אבל זה קורה לפעמים. שיחקנו טוב מאוד. להשיג 12 ניצחונות ליגה ברציפות זה בלתי ייאמן ואני שמח שעשינו את זה. עכשיו נתרכז במשחק הבא. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק אז ברור שאנחנו לא מרוצים לאבד נקודות, אבל נילחם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully