וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשר שער הזהב: סן פרנסיסקו ניצחה בגרין ביי והדיחה אותה מהפלייאוף

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 7:23

שער שדה של רובי גולד העניק לפורטי ניינרס 10:13, שהדהים את המדורגת הראשונה ב-NFC. ניצחון חוץ ראשון אי פעם לסינסינטי בפלייאוף, 16:19 בטנסי

השלב השני בפלייאוף יצא בשבת בלילה לדרך עם שני משחקים - ואיזה משחקים אלה היו. במפגש הפותח שיחקו טנסי וסינסינטי, כשבסיום ניצחו הבנגאלס 16:19 ועלו לגמר ה-AFC. בהמשך נפגשו גרין ביי וסן פרנסיסקו, והפורטי ניינרס הדהימו כשניצחו 10:13. הם יחכו למנצחת בין לוס אנג'לס ראמס לטמפה ביי.

טנסי - סינסינטי 19:16

דרק הנרי חזר להרכב הטייטאנס, אבל הגנת הריצה המצוינת של הבנגאלס הסתדרה איתו היטב. הבעיה של סינסינטי לא הייתה ההגנה שלה, אלא חוסר היכולת להגן על ג'ו בורו - ובכל זאת, למרות המשחק הנורא של קו ההתקפה וההיסטוריה שהייתה נגדם, הבנגאלס רשמו ניצחון חוץ ראשון אי פעם בפלייאוף, ויחכו ללילה שבין ראשון לשני כדי לדעת היכן ישחקו בגמר ה-AFC - בקנזס סיטי או בבפאלו, שישחקו זו נגד זו.

הטייטאנס, בעלי המאזן הטוב בחטיבה, חזרו משבוע החופש מצוידים בהנרי, אבל לריאן טנהיל הפגרה הקצרה לא עשתה טוב. הוא נחטף מיד בפתיחה, ובסיום איבוד שלו העניק לאורחים הזדמנות לנצח, אותה לא פספסו.

סינסינטי פתחה עם שני שערי שדה והובילה 0:6, לפני שהנרי נכנס לאנדזון וקבע 6:6. בורו המסכן הופל פעם אחר פעם, תשע בסך הכול במשחק, אבל הוריד את הבנגאלס ליתרון בהפסקה, 6:9, כשלאחר מכן ריצה של ג'ו מיקסון נתנה להם יתרון 6:16 מבטיח. כאן התעוררו טנהיל והטייטאנס, כשעם שער שדה ומסירה של הקוורטרבק לאיי ג'יי בראון השוו ל-16:16.

שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מומנטום, אבל עם הכדור בידיים טנסי כיוונה לשער שדה, ואז הגיע רגע המפתח במשחק. טנהיל מסר, הכדור הוסט והגיע לג'סי בייטס מהבנגאלס כשעל השעון 20 שניות בלבד. בורו הצליח הפעם לקדם את הקבוצה למרחק ראוי, ואוון מקפרסון השחיל את הכדור מ-52 יארד - 16:19 משמח לסינסינטי.

בורו רשם 348 יארד ואיבוד ללא טאצ'דאון, ג'מאר צ'ייס הנהדר קטף 109 יארד באוויר ומיקסון גמא 54 יארד וגיחה לאנדזון. טנהיל סיים עם 209 יארד, טאצ'דאון ושלושה איבודים, בראון קטף 142 יארד והנרי הגיח ל-62 יארד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

גרין ביי - סן פרנסיסקו 13:10

אחרי שניצחה בדאלאס, ההגנה האופורטוניסטית של סן פרנסיסקו עשתה את זה שוב, הפעם מול אחד הקוורטרבקים הטובים ב-NFL. רובי גולד, שמעולם לא החטיא שער שדה בפלייאוף, כבש בפעם ה-20 בקריירה כשעל השעון לא נותר זמן, והפורטי ניינרס יצאו מלמבו פילד המושלג עם הכרטיס. גרין ביי, שסיימה עם המאזן הטוב ביותר ב-NFC, תראה גם השנה את הסופרבול מהטלוויזיה.

ארון רוג'רס הגיע למשחק הזה כשהוא 0 מ-3 מול הניינרס בפלייאוף, ושוב כשל במשימה. 3:20 דקות לסיום קיבלו הניינרס את הכדור עמוק בחלק המגרש שלהם. בדאון שלישי ושמונה יארדים הצליח דיבו סמואל להשיג את הדאון הראשון דווקא בריצה, וסידר לגולד את המצב, אותו הבועט לא פספס. זו תהיה הפעם הראשונה מאז 2010 שבה שתי המדורגות הראשונות עפות בשלב הדיוויז'ונל. אז, אגב, הפאקרס הדיחו את אחת המדורגות הללו, אטלנטה, בדרך לטבעת הראשונה והאחרונה בינתיים של רוג'רס.

ג'ימי גארופולו סיים את המשחק הקשוח עם 131 יארד ואיבוד אווירי, בעוד רוג'רס סוגר 225 יארד, גם הוא ללא טאצ'דאון. את הטאצ'דאון היחיד שלה במשחק, בפיגור 10:3, השיגה סן פרנסיסקו בזכות חסימת בעיטת הרחקה סמוך לאנדזון של גרין ביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully