וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העבירה המלוכלכת: אלכס קארוסו הפצוע ייעדר 8-6 שבועות

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 0:17

הגארד של שיקגו נפצע בכניסה אגרסיבית של גרייסון אלן ממילווקי וייאלץ לעבור ניתוח. מאמן הבולס זעם: "זה היה יכול לגמור לו את הקריירה"

דני אבדיה עם אוהדי וושינגטון וויזארדס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

בשורה מאכזבת לשיקגו בולס: גארד הקבוצה אלכס קארוסו ייאלץ לעבור ניתוח בכף היד שלו אחרי הפציעה שלו הלילה (בין שישי לשבת) מהמשחק מול מילווקי. קארוסו ספג עבירה גסה משחקן מילווקי גרייסון אלן, נפל רע על היד, וייעדר בין 6 ל-8 שבועות. אלן הורחק מהמשחק בעקבות העבירה המכוונת ברמה 2.

היה זה 5:45 דקות לסיום הרבע השלישי, כאשר קארוסו עלה לסל, ואלן הוריד אותו בצורה בוטה וגרם לו ליפול על הפרקט. "הבחור פשוט הוריד אותי באוויר", אמר קארוסו אחרי המשחק, "זה בולשיט, מה אפשר להגיד, אני שמח שאין לי פציעה חמורה". קארוסו, אגב, המשיך לשחק עם היד השבורה במחצית השנייה, ורק אחרי המשחק צילומי הרנטגן הבהירו את חומרתה.

יאניס אנטטוקומפו שחקן מילווקי באקס, מול אלכס קארוסו, גארד שיקגו בולס. Stacy Revere, GettyImages
קורבן לעבירה אגרסיבית. קארוסו/GettyImages, Stacy Revere
גרייסון אלן, שחקן מילווקי באקס, מתבונן על המסך אחרי העבירה שביצע על אלכס קארוסו. Stacy Revere, GettyImages
גרייסון אלן, שחקן מילווקי באקס, מתבונן על המסך אחרי העבירה שביצע על אלכס קארוסו/GettyImages, Stacy Revere

גרייסון אלן במדי דיוק

קארוסו אף סיפר שאלן לא ניגש אליו אחרי התקרית או בסיום המשחק על מנת לבדוק בשלומו. למעשה, אלן נראה די אדיש ומחויך, מה שגרר תגובות נזעמות.

מי שהגיב בצורה חריגה הוא מאמן שיקגו בולס, בילי דונובן, אדם שבדרך כלל מדבר באיפוק, אך הפעם תקף את אלן, שגם בקריירה שלו במכללות באוניברסיטת דיוק היה מעורב במספר תקריות אגרסיביות. "כשאלכס ככה באוויר, ואלן מוריד אותו ככה, זה יכול היה לגמור לו את הקריירה", אמר דונובן, "יש לו כבר היסטוריה של דברים כאלה. מבחינתי זה היה ממש, ממש מסוכן. אני מקווה שהליגה תבחן את התקרית הזאת, כי זה יכול ממש ממש לפגוע בו". לדברי דונובן, "כנראה שגם השופטים הרגישו שזה היה מכוון, בדרך שבה הוא הטיח אותו ארצה והראש שלו קיפץ מהפרקט".

הפציעה של קארוסו מצטרפת לפציעה של לונזו בול, שחקן בולט נוסף במדי שיקגו, שיעבור ניתוח בברך וייעדר גם הוא 8-6 שבועות.

מייק ווילבון מ-ESPN ביקר בחריפות: "רק החיוך הזחוח על פניו של גרייסון אלן מיד אחרי העבירה צריך להיחשב כראיה להשעייתו ללא הגבלת זמן... ה-NBA צריכה לעשות מה שבכדורסל המכללות מעולם לא עשו בנוגע להתנהגותו הבריונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully