וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו רונאלדו "הפתיע": מנצ'סטר יונייטד חוגגת "יותר מניצחון"

רשפורד ניצח את ווסטהאם בתוספת הזמן, רונאלדו "סידר ופירגן", רנגניק "ההתקפי" אופטימי, מרסיאל מחפש פתרון, יונייטד חגגה טופ-4

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:1/ספורט1

הרבה יותר משלוש נקודות: מנצ'סטר יונייטד גברה אתמול (שבת) 0:1 על ווסטהאם והעפילה על חשבון יריבתה למקום הרביעי. מעבר לעובדה שהתמקמה בטופ-4, יונייטד יודעת שהניצחון מהווה מקור לאופטימיות בגלל שלל סיבות: זה מתחיל בווינריות, עם שער בדקה ה-93, נמשך בכובש, מרכוס רשפורד, אחד השחקנים האהובים על ידי הקהל שסוף סוף זוכה לנחת, ונמשך באווירה עצמה.
שחקני יונייטד נראו מאושרים יחדיו, כשגם אנתוני מרסיאל מקבל חיבוקים מחבריו אחרי הספקולציות על עזיבתו. המאמן רלף רנגניק דיבר על השמחה והחגיגות בחדר ההלבשה, וגם כריסטיאנו רונאלדו, שלפעמים מואשם באנוכיות, נראה מאושר עבור חברו וחגג בצורה מופגנת את השער. לאחר מכן העלה לאינסטגרם תמונה שלו מחבק את רשפורד, ובירך אותו.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם מרכוס רשפורד. רויטרס
איזה גול חשוב, כמה מגיע לו. רשפורד/רויטרס
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים את שער הניצחון של מרכוס רשפורד מול ווסטהאם. רויטרס
פרגונים מכל הכיוונים. יונייטד/רויטרס
נבדל? קבאני מסדר את שער הניצחון של מנצ'סטר יונייטד מול ווסטהאם. ספורט1, צילום מסך
הרבה שחקני התקפה, רונאלדו משך את שחקני ההגנה? קבאני (בספק נבדל)/צילום מסך, ספורט1

ואם מדברים על רונאלדו, אחרי שהפורטוגלי שוב לא כבש, אבל על פי סמואל לקהרסט מ"מנצ'סטר איבנינג ניוז", "אחד מהאנליסטים של ווסטהאם אמר לקראת הסיום ש'רונאלדו הורג אותנו במרווח בהתקפה'. ואכן כשצופים שוב בשער, הוא אכן ברחבה ומושך אליו שני שחקנים, ומפנה מקום לקבאני ומרסיאל".

יונייטד אומנם הציגה משחק די מאכזב מול הפטישים, אבל יכלה לשאוב אופטימיות מהגישה, כפי שצייץ ריו פרדיננד - "החלק הקדמי של יונייטד בזמן שער הניצחון: רונאלדו, רשפורד קבאני ומרסיאל. ממש לא הסתפקו בנקודה!".

רשפורד על השער: "אני מסופק, אני מאושר, זה חשוב עבור הקבוצה. השגנו שני ניצחונות חשובים, שניהם בצורה שונה, וזה צריך לתת לנו ביטחון". על התוצאה: "ברור שיש לה משמעות גדולה. יש כמה קבוצות מתחתינו שחסרים להן כמה משחקים, אבל יפה לצאת לפגרה במקום הרביעי. בפרמייר אתה אף פעם לא יודע מה יקרה, כך שעלינו להתרכז רק בעצמנו".

המאמן רנגניק שיבח את האווירה: "זה לא יכול היה להיות טוב יותר, הצבא האדום דחף אותנו, זה היה מדהים, אווירה אדירה, אני רוצה לברך את הקהל ולהחמיא לו". הגרמני נשאל האם זו ההופעה כי שלמה של קבוצתו מאז שהגיע: "ללא ספק אגיד שכן. לא נתנו להם להגיע להזדמנויות, ולא היה קל נגדם. אבל אני עדיין לא מרוצה לגמרי מהדרך שבה שיחקנו כשהכדור היה אצלנו". על מרסיאל אמר רנגניק: "הוא שחקן מצוין, אחד החלוצים הטובים בפרמיירליג, אבל יש לנו עוד שחקנים בעמדה שלו, והוא רוצה לעזוב, וכמו שאמרתי לו, צריך כמה צדדים כדי להגיע להסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully