וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "מקווה שפלקושצ'נקו יישאר, יש לו חלק משמעותי בקבוצה"

מאמן הפועל חדרה אחרי ה-0:2 מול קרית שמונה: "צריכים להתחזק כדי לסיים את העונה טוב". הקשר, שכבש ובישל אחרי שהיה בדרך לחו"ל: "כרגע אני נשאר עד סוף העונה". דראפיץ': "המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

תקציר: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

הפועל חדרה חיברה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות בליגת העל, לאחר שהכניעה בביתה 0:2 את עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-19, הודות לשער של מקסים פלקושצ'נקו ובישול של האחרון לגוסטבו מרמנטיני. מבחינת הכחולים מהצפון זה היה משחק שישי רצוף בכל המסגרות בו הם סופגים שני שערים.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי אמר אחרי המשחק: "עשינו ניצחון שעוזר לנו לברוח מהתחתית. עברנו תקופה לא פשוטה עם הרבה פציעות ותוצאות פחות טובות, היה קצת לחץ, אבל השחקנים ידעו לחזור לכושר טוב ואני מרוצה מאוד. אנחנו עם חמישה ניצחונות בשבעה או שמונה משחקים, אנחנו במומנטום טוב וחייבים לשמור על זה. אני שמח שהדברים מתחילים לקרות. אני יודע אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, אבל אנחנו צנועים ומאושרים. כדי לסיים את העונה טוב, אנחנו צריכים להתחזק בצורה נקודתית. אני מקווה שזה יקרה".

על מקסים פלקושצ'נקו, שהיה על סף מעבר לחו"ל: "כולם מכירים את האיכויות של מקסים. אני מאמן אותו ויודע שהוא איכותי מאוד. עדיין יש לו הצעות, אבל אני מקווה שהוא יישאר כי יש לו חלק משמעותי בקבוצה".

שחקן הפועל חדרה מקסים פלקושצ'נקו. שלומי גבאי
כרגע הוא נשאר, והרווח כולו של חדרה. פלקושצ'נקו/שלומי גבאי

פלקושצ'נקו עצמו הוסיף: "היו לי 24 שעות מעניינות מאוד. אני שמח שנשארתי ושהוכחתי שזה לא משנה שום דבר ולא מוציא אותי מריכוז. אני שמח ששיחקנו כדורגל טוב, הגענו למצבים והצלחנו לנצח. היו דיבורים, שיחות וכל מיני דברים, אבל אני שמח שנשארתי, שכבשתי ועזרתי לקבוצה לנצח. אני נשאר עד סוף העונה כרגע, אני רוצה לעשות פה עונה בלתי נשכחת ואני מקווה שנמשיך. אני רוצה להתייחס רק להפועל חדרה, אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ'. שלומי גבאי
"נפלנו מנטלית". סלובודן דראפיץ'/שלומי גבאי

המאמן המפסיד, סלובודן דראפיץ', הודה: "זה המשחק הכי גרוע שלנו העונה. יכול להיות שכל המילים הטובות שקיבלנו, לא הצלחנו לקבל אותן. אנחנו קבוצה צעירה וצריכים ללמוד איך לבוא לכל משחק ולעשות את המשחק שלנו כמו שאנחנו צריכים לשחק. אנחנו צריכים כבר להתכונן למשחק הבא מול סכנין. החבר'ה עבדו כמו שצריך והיום נפלנו מנטלית נגד קבוצה שהיא בדרך כלל לא יותר טובה מאיתנו, אבל היום שיחקה יותר טוב. אנחנו צריכים לשפר את הדברים. השיפוט היה בסדר גמור היום, אנחנו יכולים לחיות עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully