וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה כבש שער יפהפה בגביע ולאחר מכן נפצע והוחלף

שחקן סלטיק סובב בשמאל וקבע 0:2 מול אלואה בדקה ה-45, אבל נפגע ברגלו ונאלץ לצאת בדקה ה-52 לפני שנגמר 1:2

ליאל עבדה כבש הערב (שבת) שער יפהפה במשחקה של סלטיק מול אלואה בגביע הסקוטי. שחקן הכנף הישראלי חתך מצד ימין בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וסובב בחצי גובה בשמאל אל הרשת מ-16 מטרים. המשחק נגמר ב-1:2 לסלטיק והיא עולה לשמינית הגמר. עבדה עם 11 שערים העונה בכל המסגרות ולצדם גם שמונה בישולים, אבל בדקה ה-52 הוא נפגע ברגלו ונאלץ לצאת. ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-63.

ליאל עבדה שחקן סלטיק כובש לרשת אלואה. Craig Foy - SNS Group, GettyImages
חתך מימין והבקיע נהדר בשמאל. ליאל עבדה/GettyImages, Craig Foy - SNS Group
אלי דסה שחקן ויטסה. Soccrates Images, GettyImages
ערב מבאס. דסה/GettyImages, Soccrates Images

* ויטסה ואלי דסה הפסידו 3:1 בבית לכרונינגן כשהמגן הישראלי כובש שער עצמי בדקה ה-67. לואיס אופנדה השאיר את ויטסה בעשרה שחקנים בדקה ה-35, יורגן סטראנג לארסן (39), עצמי של דסה (67) ודניאל ואן קאם (71) וסידרו לירוקים ניצחון חוץ גדול. דומיניק אורוז רק צימק בדקה ה-76.

* שון וייסמן שיחק 80 דקות ב-0:0 של ויאדוליד בחוץ מול סראגוסה. החלוץ הישראלי לא הצליח להבקיע את שערו ה-12 בליגה והוחלף ארבע דקות לפני שחברו גונסאלו פלאטה הורחק. ויאדוליד נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ופספסה הזדמנות להיצמד לאלמריה שניצבת בפסגת הליגה השנייה בספרד.

* יונתן כהן פתח בהרכב של פיזה, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול ספאל ובכל זאת שמרה על פסגת הסרייה B באיטליה לאור התיקו של ברשיה המדורגת שנייה. כהן הוצב מאחורי שני החלוצים והגיע למצב טוב בדקה ה-10, אבל נגח החוצה. הוא הוחלף בדקה ה-74.

* יונס מלדה נכנס בדקה ה-81 ב-0:0 של גנט נגד שרלרואה בחוץ, במחזור ה-23 בליגה הבלגית.

* דיא סבע השלים 90 דקות בהרכב אל נסאר, שהפסידה 1:0 בחוץ מול איימן במשחקי המיקום של גביע הליגה באיחוד האמירויות. עבדאללה חליחל לא נכלל בסגל.

* סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-89 בהפסדה של גנצ'לרבירלי 3:1 למאניסה בליגה השנייה בטורקיה.

* עידן גולן לא נכלל בסגל של וולונטאר, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול קינדיה טרגובישה במחזור ה-22 של הליגה הרומנית שחזרה מפגרת החורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully