וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רוצה דאבל בדרבי, מכבי ללא ריינולדס ונאנלי

22.1.2022 / 16:36

אחרי שניצחו ביד אליהו בחודש שעבר, האדומים רוצים לשחזר זאת בבית בראשון (21:00). בראון בספק גדול, האלופה לא רשמה גם את טיילור ותומאס. עירוני נס ציונה תארח את נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון (19:00)

המחזור ה-15 בליגת העל ייצא מחר (ראשון) לדרך עם שני משחקים. במוקד המחזור יעמוד הדרבי התל אביבי בו תארח הפועל את מכבי בדרייב אין. דרבי נוסף, קטן יותר, ייערך בלב המושבה, בו תארח עירוני נס ציונה את נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון.

ג'יימס יאנג שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בדרבי הקודם הוא להט, גם הפעם? יאנג/דני מרון

הפועל תל אביב - מכבי תל אביב (21:00)

הנתונים: מאז חזרה לליגת העל, הצליחה הפועל תל אביב לגבור על מכבי תל אביב יותר מפעם אחת בעונה רק בעונה אחת - כשגברה עליה פעמיים בעונת 2018/19. ב-60 משחקים אותה אירחה בליגה הסדירה במסגרת הדרבי ניצחה הפועל 22. שיא הקריירה של ג'יימס נאנלי נקבע נגד הפועל תל אביב בדרייב אין, כשקלע 25 נקודות במדי מכבי אשדוד והוסיף עוד 22 נקודות כמה שבועות לאחר מכן באותו אולם.

במרכז ההתמודדות: ג'יימס יאנג. בהיעדרו הצפוי של ג'ייקובן בראון יצטרך הגארד הנוסף של דני פרנקו לקחת אחריות, כפי שעשה בדרבי רק לפני מספר שבועות.

בכמה מילים: אחרי שלושה שבועות ללא כדורסל, הפועל תל אביב חוזרת אל הפרקט, ולא במצב האידיאלי. האדומים צפויים לשחק בדרבי ללא ג'ייקובן בראון שחלה בקורונה ולא הצליח להתאמן בימים האחרונים אחרי שהחלים. מנגד, איגור קולשוב יעמוד לרשותו של דני פרנקו, שצירף בתקופה הזאת גם את גל גילינסקי שהספיק להיפצע. מנגד, היריבה העירונית מגיעה למשחק אחרי הניצחון הגדול על אולימפיאקוס ביורוליג, ובפתחו של שבוע מטורף של ארבעה משחקים, כשהמשחק בדרייב אין יהיה היחיד אותו לא יארחו.

מכבי תל אביב תופיע ללא ג'יילן ריינולדס, קיירי תומאס, קמרון טיילור וג'יימס נאנלי. יאניס ספרופולוס אמר: "כולם יודעים כמה המשחק חשוב למועדון שלנו. אנחנו משחקים נגד קבוצה שמשחקת טוב לאחרונה, אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולעקוב אחרי תוכנית המשחק התקפית והגנתית. אנחנו מכירים אותם והם מכירים אותנו, מי שיעשה את הדברים הנכונים על המגרש ינצח".

דיימון סימפסון שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
סימפסון וראשון לציון יצליחו לנצח סוף סוף?/דני מרון

עירוני נס ציונה - מכבי ראשון לציון (19:00)

הנתונים: עירוני נס ציונה ניצחה את מכבי ראשון לציון ב-13 מ-21 מפגשי הליגה בין הקבוצות, כשהיא מנצחת בשמונה מעשרת משחקי הליגה האחרונים. טל דן הוא השחקן היחיד שעוד נמצא בקבוצתו מאז המפגש הראשון בין הקבוצות בשנת 2013, כשחוץ ממנו השחקנים היחידים שעוד פעילים הם שון דאוסון, דניאל איידן, מיצ'ל וואט וגיל אמיתי. מכבי ראשון לציון מציג את משחק ההתקפה וההגנה הגרוע בליגה, ולא בכדי היא במקום האחרון בטבלה.

במרכז ההתמודדות: דיימון סימפסון. הסנטר הוותיק, ששיחק במשך שנתיים בנס ציונה, רושם את המספרים שלו מאז שהגיע לראשון לציון, אך הקבוצה לא מצליחה להתאושש.

בכמה מילים: הקבוצה המארחת חוזרת לשחק אחרי שבועיים של פגרה במהלכה נדבקו כמה שחקנים בקורונה, אך הספיקו לחזור לאימונים. בנס ציונה אופטימיים לגבי המשך העונה, והם יודעים שבשלב הזה הם קרובים מאוד לצמרת הגבוהה והמשחק הנוכחי הוא מבחינתם הכרח כדי לא לאבד גובה. בקבוצה מקווים כי הסנטר סימיסולה שיטו שעד כה מאכזב מאוד, יתחבר אחרי הפגרה. בעיר היין מאוכזבים מאוד אחרי ההפסד להפועל באר שבע שפתח פער של שלושה משחקים בינם לבין הקבוצות שמעל הקו האדום. איגור קולשוב שוחרר מהקבוצה, וניב בלול צפוי לחזור לסגל, כשרק לפני המשחק יוחלט מי יהיה הזר שלא יתלבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully