וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל עלה לרבע הגמר באוסטרליה עם שובר שוויון אגדי, זברב הודח

השור הספרדי צלח מערכה ראשונה דרמטית וגבר 6:7 (14), 2:6, 2:6 על מנארינו, הגרמני הודח על ידי שפובאלוב. נשים: האלפ שייטה, אזרנקה הודחה

שלב שמינית גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה יצא לדרך הלילה (בין שבת לראשון) ולאורך היום קיבלנו בעיקר משחקים חד צדדיים, אבל גם מיני דרמה תוצרת רפאל נדאל.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
כמו בימים הטובים. נדאל/רויטרס
הטניסאי הגרמני סשה זברב. Daniel Pockett, GettyImages
כלום לא הלך. זברב, הבוקר/GettyImages, Daniel Pockett

גברים

רפאל נדאל (6) היה הראשון מבין הגברים שהבטיח מקום ברבע הגמר, לאחר הצגה שהזכירה נשכחות בניצחון 6:7 (14), 2:6, 2:6 על אדריאן מנארינו בן ה-33, שמדורג 69 בעולם. השור הספרדי עבד קשה מאוד כדי לזכות בסט הראשון, ונקלע לשובר שוויון מהסרטים שארך לא פחות מ-28 דקות, במהלכו הציל ארבע נקודות מערכה וניצח אותה רק בנקודת המערכה השביעית שלו, כשהוא מציג את רוח הלחימה המוכרת שלו. לאחר מכן הדברים הלכו הרבה יותר חלק מבחינתו, והוא השלים ניצחון שלישי בשלושה משחקים מול מנארינו, בדרך להעפלה מספר 14 לרבע הגמר במלבורן.

ברבע הגמר יימנע נדאל ממפגש עם סשה זברב, שהודח במפתיע על ידי דניס שפובאלוב (14). הגרמני המדורג 3 בעולם, האלוף האולימפי ומי שסומן כאחד הפייבוריטים ללכת עד הסוף במלבורן (אם היה זוכה, היה מטפס למקום הראשון בדירוג העולמי), לא שמט מערכה עד המשחק הבוקר, אבל נראה מוטרד ועצבני, והפסיד 6:4, 7:6 (5), 6:3 תוך שעתיים וחצי. שפובאלוב, במפגש הראשון שלו עם זברב בגרנד סלאם, עולה לראשונה לרבע הגמר באוסטרליה, ומקווה להפתיע שם גם את נדאל.

עוד טניסאי ותיק שיהיה חלק מרבע הגמר הוא גאל מונפיס. הצרפתי בן ה-35 עבד קשה מול מיומר קצמאנוביץ' הסרבי (77) כדי לשמור על מאזן מושלם מבלי לשמוט מערכה בטורניר, אבל בסופו של דבר ניצח 5:7, 6:7 (4), 3:6, וחגג העפלה לרבע הגמר במלבורן לראשונה מאז 2016. קצמאנוביץ' בן ה-22, נעצר אחרי הישג השיא שלו, בחסות הפרישה הכפויה של נובאק דג'וקוביץ' אותו אמור היה לפגוש בסיבוב הראשון.

יריבו הבא של מונפיס יהיה מתאו ברטיני (7), שעבד קשה מאוד בסיבוב הקודם והפעם רשם יום עבודה קל יותר עם 5:7, 6:7 (4), 4:6 על פאבלו קרניו בוסטה (19). עבור האיטלקי מדובר בהופעה ראשונה בקריירה ברבע הגמר במלבורן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הטניסאית הצ'כית ברבורה קרייצ'יקובה עם הטניסאית הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה. רויטרס
טורניר נהדר שנקטע, בין היתר בשל פציעה. אזרנקה מברכת את קרייצ'יקובה/רויטרס
הטניסאית הספרדייה פאולה באדוסה. רויטרס
עוד מדורגת טופ 10 בחוץ. באדוסה/רויטרס
הטניסאית האוסטרלית אשלי בארטי. רויטרס
עוד ניצחון חלק. בארטי/רויטרס

נשים

אשלי בארטי ממשיכה להסתמן כפייבוריטית הברורה לזכייה. המדורגת ראשונה שכבר זכתה בשני תארי גרנד סלאם, המשיכה לשייט ורשמה ניצחון קליל נוסף בשמינית הגמר, עם 4:6, 3:6 על אמנדה אניסימובה (60). בארטי תפגוש את ג'סיקה פגולה (21), שהשאירה עוד מדורגת טופ 10 מחוץ לרבע הגמר עם ניצחון 6:7 (0), 3:6 על מריה סקארי (5).

מי שנותרה מחוץ לרבע הגמר היא ויקטוריה אזרנקה, שעד הלילה שמטה רק תשעה משחקונים בטורניר ונראתה בכושר נהדר. הבלארוסית (25) נוצחה 6:2, 6:2 על ידי אלופת רולאן גארוס ברבורה קרייצ'יקובה הצ'כית (4), במשחק בו סבלה מכאבים בצוואר, ולא הצליחה לשחזר את היכולת שלה מהמשחקים הקודמים. לקרייצ'יקובה מחכה ברבע הגמר מדיסון קיז הלא מדורגת, שהשאירה בחוץ את פאולה באדוסה (8) עם ניצחון 3:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully