וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "אני צריך להישאר מקצוען, להילחם - ולתת כל מה שיש לי"

הפורוורד הישראלי של הוויזארדס התייחס במסיבת עיתונאים בזום לדקות המשחק, למוסר העבודה וגם למחמאות מבראדלי ביל

דני אבדיה ענה היום (שישי) לשאלות במסיבת עיתונאים שנערכה בזום. הפורוורד הישראלי שיצא מהרוטציה ושיחק שלוש דקות בלבד מול פילדלפיה, שב אליה אתמול בלילה מול ברוקלין כששיחק 23 דקות במהלכן קלע 13 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים. אבדיה התייחס בין השאר לדקות שהוא מקבל, לצורת העבודה שלו ולהתנהלותו, לחבריו הצעירים לסגל, למצבו ההבריאותי של מאמנו וגם למחמאות שקיבל מכוכב הקבוצה בראדלי ביל.

"הייתי במצבים כאלה בעבר", אמר אבדיה בהתייחסו לכמות הדקות המועטה מול הסיקסרס. "כשזה קורה אני מנסה להישאר חיובי - בין אם להתאמן כדי לשמור על הכושר, בין אם להרים משקולות. זה חשוב להישאר מוכן בכל רגע. שיחקתי שלוש דקות נגד פילי, שמתי את זה בצד, ואז במשחק שהגיע לאחר מכן הייתי מוכן - ושיחקתי. צריך להישאר מקצוען, להילחם עבור הדקות שלך ולתת כל מה שיש לך".

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
מוכן להילחם על דקות המשחק. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

על הצורה בה הוא משחק: "אני חושב על כל פוזשן בכל פעם ומסתכל אל המהלך הבא, איך אוכל לעזור לקבוצה בכל צורה שאוכל. זה יכול להיות חדירה ומסירה, קליעה, לשמור על שחקן יריב. אני לא מנסה לעשות דברים שאני לא יודע. אם אני מקבל 5 דקות או 20, אני פשוט רוצה לקחת את זה מהלך אחרי מהלך. אני תמיד פתוח לרעיונות חדשים ורוצה ללמוד".

על מאמנו ווס אנסלד ג'וניור שכרגע נמצא בבידוד לאחר שאומת לקורונה: "יצרתי איתו קשור וגם הוא עשה את זה. איכפת לו מאוד מקבוצה ומהשחקנים. הוא קרוב מאוד אלינו, וגם אם הוא לא לידנו אנחנו מרגישים שהוא חלק מהקבוצה. אנחנו מקווים שהוא יבריא ושנקבל אותו בחזרה בקרוב".

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, בראדלי ביל. Michael Reaves, GettyImages
"זה משמעותי עבורי ששחקן ברמה כזו סומך עליי". אבדיה עם בראדלי ביל/GettyImages, Michael Reaves

על השחקנים הצעירים אמר אבדיה: "אני חושב שהחבר'ה הצעירים בקבוצה שלנו הם מוכנים מבחינה פיזית ומנטלית לשחק ב-NBA. שחקנים חכמים ובעלי מוסר עבודה. אני נהנה מאוד לשחק איתם ומקווה שעוד נעשה דברים גדולים ביחד".

על המחמאות שקיבל מבראדלי ביל: "זה משמעותי מאוד עבורי ששחקן ברמה הזו אומר עליי דברים כאלה וסומך עליי. אני מקווה להיות חלק מהקבוצה הזו גם בעתיד ושנוכל להשיג דברים נהדרים ביחד. אני מקווה להישאר צנוע ולעבוד קשה והכול יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully