וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן משחק: ביתו של לינדלוף נפרץ כאשר אשתו וילדיו נכחו

אשתו של בלם מנצ'סטר יונייטד וילדיו הסתתרו בזמן האירוע שקרה בעת ששיחק עם קבוצתו מול ברנטפורד בליגה ברביעי האחרון

תקציר: ברנטפורד - מנצ'סטר יונייטד 3:1/ספורט1

עוד אירוע פריצה בביתו של שחקן כדורגל בעת משחק. ביתו של בלם מנצ'סטר יונייטד ויקטור לינדלוף נפרץ בזמן שמשפחתו נכחה במקום. אשתו של הכדורגלן השבדי, מאיה נילסון, הסתתרה יחד עם ילדה בזמן האירוע "הטראומטי והמפחיד", כשלמרבה המזל לא נגרם נזק פיזי לבני המשפחה. נילסון העלתה את פרטי המקרה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.

"בזמן המשחק של ויקטור ביום רביעי האחרון, פרצו לבית שלנו במנצ'סטר", כתבה נילסון. "הייתי בבית עם שני ילדיי, והצלחנו להסתתר בחדש לפני שהשודדים נכנסו. אנחנו בסדר ביחס לנסיבות, אבל מן הסתם מדובר ברגע מאוד טראומטי ומפחיד גם עבורי וגם לילדים. עכשיו אנחנו בשבדיה, מבלים עם המשפחות שלנו. באהבה, מאיה".

ויקטור לינדלוף מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שוחרר מהמשחק מול ווסטהאם כדי לשהות עם משפחתו. לינדלוף/רויטרס

בשל המקרה, ויקטור לינדלוף לא יעמוד לרשות הקבוצה של רלף רנגניק במשחק הליגה הקרוב בשבת מול ווסטהאם. הבלם שמע לראשונה על המקרה בתום הניצחון 1:3 בחוץ על ברנטפורד, וקיבל אישור מהמועדון לשהות עם משפחתו עד אשר יתאוששו מהמקרה הטראומטי. רנגניק עצמו אמר: "שוחחתי ארוכות עם ויקטור במהלך הטיסה שלנו בחזרה מלונדון וגם הבוקר. הוא שיתף אותי לגבי מה קרה. הגענו להסכמה שהוא ישוחרר מהמשחק מחר".

בשדים האדומים הוציאו גם הודעה בקשר לאירוע הפריצה: "אנחנו יכולים לאשר שפריצה התרחשה בביתו של ויקטור לינדלוף במזמן המשחק מול ברנטפורד. אנו מעודדים כל מי שיש לו מידע לגבי הפשע, לפנות למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully