וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יליץ' הפתיע את רובלב, מדבדב וציציפאס עלו לשמינית הגמר באוסטרליה

הקרואטי שהגיע לגמר ב-2018, הדיח את המדורג חמישי עם 5:7, 6:7 (3), 6:3, 3:6. מדבדב טייל, ציציפאס שמט מערכה ועלה

משחקי הסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה הפתוחה נמשכו הלילה (בין שישי לשבת) ובסיומם תיקבע תמונת שמינית הגמר. במוקד עמדה הדחתו של אנדריי רובלב המדורג חמישי בידי מארין צ'יליץ' הקרואטי, בעוד המדורג שני דניל מדבדב עלה בקלות והמדורג רביעי סטפנוס ציציפאס עבד קצת יותר קשה בדרך לשלב הבא. אצל הנשים, ארינה סבאלנקה הזיעה אבל הבטיחה גם היא מקום בשמינית.

הטניסאי הרוסי דניל מדבדב. רויטרס
קלי קלות. מדבדב/רויטרס
הטניסאי היווני סטפנוס ציציפאס. רויטרס
סיום עוצמתי. ציציפאס/רויטרס

גברים

דניל מדבדב, הפייבוריט לזכייה, ממשיך להרשים. הרוסי (2) שרוצה לזכות מההפקר ולנצל את חסרונו של נובאק דג'וקוביץ' כדי לזכות בתואר גרנד סלאם שני (וראשון במלבורן), גבר 4:6, 4:6, 2:6 על בוטיץ' ואן דה זנדשולפ בשחזור רבע הגמר מאליפות ארצות הברית. מדבדב נזקק לפחות משעתיים כדי להשלים את המשימה ולהבטיח מקום בשמינית הגמר. בשמינית יפגוש מדבדב את מקסים קרסי שניצח 2:6, 7:6 (6), 3:6, 2:6 את כריסטופר אוקונל.

המדורג 4 סטפנוס ציציפאס עבד קשה מול בנואה פר (56), שמט מערכה בשובר שוויון אבל ניצח בסופו של דבר 3:6, 5:7, 7:6 (2), 4:6, בדרך להעפלה שביעית בקריירה לשמינית גמר גרנד סלאם. ציציפאס יפגוש בסיבוב הבא את טיילור פריץ, שהפתיע את רוברטו באוטיסטה אגוט ועלה לשמינית גמר גרנד סלאם אחרי 22 ניסיונות כושלים בעבר.

המדורג 5 אנדריי רובלב לא הצליח כמו דומיו והודח על ידי הפיינליסט מ-2018, מארין צ'יליץ'. הקרואטי הציג יכולת מרשימה, גילה קור רוח בנקודות הקריטיות ודהר ל-5:7, 6:7 (3), 6:3, 3:6. זה הניצחון הראשון של על רובלב מאז 2015 וגם הראשון על יריב מהטופ 5 במסגרת גרנד סלאם מאז אותה אליפות אוסטרליה ב-2018 שבה כאמור הגיע לגמר.

משחקים נוספים:

דניאל אוואנס (בריטניה) - פליקס אוז'ה עליאסים (9, קנדה) 6:4, 6:1, 6:1
טארו דניאל (יפן) - יאניק זינר (10, איטליה) 6:4, 1:6, 6:3, 6:1

עוד בוואלה!

אוסקה הודחה, זברב עלה, ברטיני שרד קאמבק ופציעה והדיח את אלקראס

לכתבה המלאה
הטניסאי הקרואטי מארין צ'יליץ'. רויטרס
הזכיר נשכחות. מארין צ'יליץ'/רויטרס
הטניסאית הבלארוסית ארינה סבאלנקה. רויטרס
ריטואל חוזר. סבאלנקה/רויטרס

נשים

לא מעט מדורגות כבר סיימו את דרכן באוסטרליה, אבל המדורגת מספר 1 אשלי בארטי כבר הבטיחה את מקומה בשמינית וכעת הצטרפה אליה גם המדורגת 2, ארינה סבאלנקה. כמו בשני המשחקים הקודמים שלה במלבורן, גם מול המדליסטית האולימפית מרקטה וונדרושובה הבלארוסית הפסידה במערכה הראשונה, אך התעשתה בדרך לניצחון 6:4, 3:6, 1:6. בשמינית הגמר היא תפגוש את קאיה קאנפי הפינית, שגברה על מדיסון אינגליס האוסטרלית ובגיל 36 עלתה לראשונה לשמינית הגמר במלבורן.

סימונה האלפ (15) שרוצה להמשיך במגמת ההתאוששות ולחזור לטופ העולמי, הבטיחה אף היא מקום בשמינית הגמר לאחר ששמה סוף לסיפור הסינדרלה של דרקה קוביניץ המונטנגרית וניצחה אותה 2:6, 1:6 בקלות. בשמינית היא תפגוש את אליז קורנה הצרפתייה.

משחקים נוספים:

איגה שביונטק (7, פולין) - דריה קסטקינה (רוסיה) 2:6, 3:6
אנסטסיה פבליוצ'נקובה (10, רוסיה) סורנה קירסטאה (רומניה) 6:3, 2:6, 6:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully