וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריחים את הסופרבול: פלייאוף ה-NFL מגיע לסיבוב השני

סינסינטי רוצה לשבור עוד רצף שלילי ומתארחת בטנסי, גרין ביי וארון רוג'רס בבית מול הכבשה השחורה סן פרנסיסקו, האלופה טמפה ביי וטום בריידי מחכים ללוס אנג'לס ראמס ולקינוח - משחק ענק בין קנזס סיטי לבפאלו. מוכנים?

על פי רוב, השבוע של חצאי גמר החטיבות הוא הטוב ביותר בעונת הפוטבול. שמונה קבוצות, הטובות בליגה, מריחות את הסופרבול ורוצות להתקדם שלב נוסף. אז מה צפוי לנו בשבת וראשון?

טנסי - סינסינטי (ש', 23:30, 5 לייב)

31 שנים הבנגאלס לא ניצחו משחק פלייאוף, עד שבשבוע שעבר, בקושי רב, הם קטעו מול לאס וגאס את הרצף המדכא הזה. עכשיו סינסי תנסה להעפיל לגמר החטיבה לראשונה מזה 33 שנים (הרצף הארוך בליגה), עם מפגש שנראה די סביר עבורה, מול הטייטאנס המפתיעים. למרות שדרק הנרי נעדר במשך כחצי עונה, טנסי שמרה על המקום הראשון ב-AFC ועכשיו הרץ האחורי חוזר בתקווה, בדיוק בזמן, אבל לא ברור כמה באמת יוכל לתרום.

גרין ביי - סן פרנסיסקו (א', 3:15, ספורט 5)

ב-2013, קולין קפרניק תפר את הפאקרס בפלייאוף עם הצגה אלמותית, כולל 181 יארד בריצה. שנה אחר כך הוא גם ניצח בלמבו פילד וב-2019 ג'ימי גארופולו השלים את הסרייה בדרך לסופרבול - בכל שלוש הופעות הפלייאוף של סן פרנסיסקו בעשור האחרון, היא עברה את גרין ביי. הפעם זה יהיה הרבה יותר קשה, בטונדרה הקפואה (סביב מינוס 15 מעלות בזמן המשחק) ומול ארון רוג'רס, שעומד לזכות ב-MVP שני ברציפות ורביעי בקריירה. נראה שרוג'רס יעזוב את הפאקרס בסוף העונה והוא ממש לא רוצה שמשחקו האחרון מול הקהל הביתי יסתיים בהפסד מרגיז. אחרי שגרין ביי נחה שבוע וסן פרנסיסקו הוציאה את הנשמה בדאלאס, הפאקרס פייבוריטים ברורים.

ארון רוג'רס. Christian Petersen, GettyImages
לא הולך לו מול הניינרס בפלייאוף. רוג'רס/GettyImages, Christian Petersen

טמפה ביי - לוס אנג'לס ראמס (א', 22:00, 5 סטארס)

האלופה הביסה בקלות את פילדלפיה, הראמס לא התקשו מול אריזונה והמפגש בין השתיים נראה מבטיח. בעונה הסדירה LA ניצחה בביתה, אבל בפלייאוף לטום בריידי יש שני ניצחונות מול הראמס, בשני סופרבולים, הראשון והאחרון שלו עם הפטריוטס. ארון דונלד והפרויקט הנוצץ של עיר המלאכים ינסה להתקדם לגמר ה-NFC, אבל בריידי, גם בגיל 44.5, נראה חד ומוכן, כאשר כל משחק עשוי להיות כמובן האחרון בקריירה המיתולוגית שלו.

קנזס סיטי - בפאלו (ב', 1:30, 5 לייב)

נראה שזה המשחק הגדול של הסיבוב. בשנה שעברה השתיים הללו נפגשו בגמר החטיבה והצ'יפס ניצחו די בקלות, אבל בפאלו המשיכה להשתפר ולפני שבוע רשמה מול ניו אינגלנד את אחד המשחקים המושלמים בתולדות הליגה, כך שהיא מגיעה לארוהד עם המון מומנטום. אף אחד בשתי הקבוצות לא שוכח איך לפני שלושה חודשים הבילס הגיעו לקנזס סיטי ומחצו את סגנית האלופה, אבל הפלייאוף הוא חיה אחרת והצ'יפס רוצים לעשות עוד צעד לעבר הופעת סופרבול שלישית ברצף ונראים מאוד מחוברים בשבועות האחרונים, משני עברי הכדור.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully