וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.1: פארדס מסרב לעבור לטוטנהאם, לוריס נשאר

עודכן לאחרונה: 21.1.2022 / 14:45

התרנגולים בשיחות עם פריז סן ז'רמן על טרייד שבמסגרתו אנדומבלה יעבור לעיר האורות והארגנטינאי יעשה את הדרך ההפוכה, אך בינתיים אין הסכמות. השוער האריך חוזה עד 2024, בנדטו חזר לבוקה ו-ורמאלן פורש ומצטרף למרטינס בנבחרת בלגיה

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 2:3 (בתום הארכה)/ספורט1

העברות

* הוגו לוריס כבר היה בדרכו החוצה מטוטנהאם, אבל אז מונה לתפקיד המנג'ר אנטוניו קונטה והכל השתנה. האיטלקי דרש לחדש את חוזהו של השוער, שאמור היה להסתיים בקיץ הקרוב, וכעת התרנגולים בישרו על הארכת חוזהו לשנתיים נוספות, עד קיץ 2024.

* הבלם הצרפתי אליקים מנגלה, שהיה ללא קבוצה בחצי השנה האחרונה, חתם בסנט אטיין הצרפתית.

* הבלם תומאס ורמאלן, שזכור בעיקר בזכות עשור שהעביר בארסנל ובברצלונה, החליט לפרוש ויצטרף לצוות של רוברטו מרטינס בנבחרת בלגיה. הבלגי בן ה-36 סיים את חוזהו בוויסל קובה היפנית וכעת מתחיל בקריירת אימון.

* דריו בנדטו חוזר לבוקה ג'וניורס. החלוץ בן ה-31, שיצא מבוקה למארסיי והתקשה להראות את יכולותיו באירופה, שב לארגנטינה.

* שוער השלישי של פריז סן ז'רמן, סרחיו ריקו, חזר לספרד והושאל למאיורקה עד לתום העונה הנוכחית.

שמועות

* הדיווחים על האפשרות שג'סי לינגרד יעבור ממנצ'סטר יונייטד לניוקאסל נמשכים. המגפייז מוכנים לשלם את מלוא שכרו בנוסף לכ-6 מיליון ליש"ט עבור שאילתו לחצי שנה, בסיומה הוא יסיים את חוזהו ויהפוך לשחקן חופשי. בדיווח נוסף נטען שניוקאסל גם מוכנה רכוש אותו ולהוסיף לחוזהו סעיף שחרור במקרה של ירידת ליגה.

* לפי "רדיו מונטה קרלו", טוטנהאם ופריז סן ז'רמן קיוו לבצע טרייד שבמסגרתו טאנגי אנדומבלה יעבור לעיר האורות וליאנדרו פארדס יעשה את הדרך ההפוכה ללונדון, אך האחרון מתנגד.

* מנכ"ל פיורנטינה אישר כי הסגולים רוצים למכור כבר בינואר את הכוכב דושאן ולאחוביץ', אך הכחיש כי הושג סיכום עם ארסנל: "מספר קבוצות אנגליות פנו, אך עדיין אין סיכום. אנחנו מוכנים למכור. ביקשתי מהסוכן שלו שיהיה ברור אבל עדיין לא שמעתי מהם כלום, לא נוצר קשר". החלוץ הסרבי מסיים את חוזהו בפירנצה בקיץ 2023.

ז'וזה מוריניו, מאמן רומא. Maurizio Lagana, GettyImages
לא ממהר לחזור לפרמיירליג. מוריניו/GettyImages, Maurizio Lagana

* ז'וזה מוריניו הכחיש את מועמדותו לאברטון: "נתתי לרומא את המילה שלי שאהיה כאן שלוש שנים ואני מרגיש שזה הפרויקט שלי".

* ועוד בטוטנהאם, התרנגולים הציעו כ-15 מיליון ליש"ט עבור אדאמה טראורה ונדחו. בוולבס מצפים להצעה נוספת ואטרקטיבית יותר שעשויה להוביל להאצת המו"מ.

* סרדאר אזמון, החלוץ האיראני של זניט שכבש 51 שערים ב-67 משחקים בשלוש עונות ברוסיה, מועמד לברנלי שאיבדה את כריס ווד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully