וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאלד דוכי: "לא אנחנו ביקשנו ששרון מימר יילך"

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 20:30

מנכ"ל בני סכנין התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על חילוף המאמנים: "בכדורגל הכול נזיל, סילבס מאמין בקבוצה"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי התראיין הערב (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM.

דוכי אמר: "תמיד אמרנו שבכדורגל הכול נזיל. במקרה של מימר, עמדנו במה שאמרנו, ולא אנחנו ביקשנו ממנו שיילך. אנחנו מאוד מעריכים את העבודה שלו ואיך שהוא בנה את הקבוצה. הייתה לנו תקופה טובה ותקופה פחות טובה. גם בשבת האחרונה ישבנו, אני, הוא ואבו יונס, וניתחנו את הדברים ודיברנו על הכול, והכול היה ברוח טובה וברוח של להמשיך".

חאלד (דוכי) קאסום מנכ"ל בני סכנין. בני סכנין, אתר רשמי
"סילבס מאמין בקבוצה". דוכי/אתר רשמי, בני סכנין

לגבי הצטרפותו של סילבס, אמר דוכי: "הוא אוהב את הקבוצה. הוא מאמין שהוא יכול להביא אותה לפלייאוף עליון", והוסיף: "אני חושב שבכלל ובפרט בכדורגל, נכון שיש חוזה ונכון שהוא מחייב, אבל בסוף מה שמחייב זה הקשר ההדדי, ההצלחה, ההרמוניה בין האנשים. זה מה שמחייב".

דוכי הוסיף: "יש שני צדדים למטבע" ונתן את הדוגמה של מכבי חיפה שהאריכה למאמנה ברק בכר את החוזה בעוד שנתיים. "זה מחזק את המאמן, מחזק את המעמד שלו, אבל החישוב הוא אחר לגמרי. הפילוסופיה אחרת, והקבוצה נבנית אחרת, עם סגל מאוד גדול שלמאמן יש הרבה אופציות והרבה אפשרויות", אמר בקשר למכבי חיפה, והוסיף: "אני לא חושב שבסכנין אנחנו גם יכולים לפעמים לתת חוזה לשנתיים. במידה וחלילה דברים לא יסתדרו, זה גם יכול להשפיע בצורה רעה מאוד על המועדון".

בהמשך התייחס לכך שהקבוצה חוזרת לארח משחקים באצטדיון דוחא. "בתקופה הזאת למדנו מה זה לא לשחק בבית, מה זה לחפש מגרש, כמה זה פוגע בהכול וגם באוהדים עצמם. אז מחובתנו, מחובת האוהדים במיוחד, לשמור על הסדר, על מנת שנוכל להמשיך ולשחק בבית עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully